Honda SP1-tråden

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
rätt sugen faktiskt på att testa bankörning..! :nicka hur mycket kostar det? :va

//flying finn

350:-

Vill inte hålla ut, vill åka!! Det jävligaste med allt är att jag sannolikt kommer att missa Gotland Ring i år:huvet:huvet:huvet, det är så jävla surt. Vädret ska bli kanon och AAAAAAAAARRRRRRGH....:gnissla:gnissla:gnissla

Och vad är det för fel på Devil nu då...???:confused:

ha dom som projekt, sätta kapen i dom etc

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
det tog inte lång tid för killen att bli av med den där castrollackade SP2:an

Stanic

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2007
Hoj
Ducati
Tack för funderingarna kring slipon, jag har oxå hört att kolfiber inte klarar av V-Twin men hade det på Firestormen och de funkade kanon.

Tycker ljudet blir riktigt mysigt med kolfiber på V motor :tuttar

Jag ska komma ihåg dig Abbe när det är dags att avyttra ART

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Nu har jag fått tag på en SP2 tank.... Jippie!!!! Hinner dock inte göra klart det andra kåpsetet tills träffen.... Men kanske tills i höst.... SP1 -09 edition here I come !!

Nyfikna?

Kommer troligtvis bli en färg från någon av Hondas modeller från 2008....

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Tack för funderingarna kring slipon, jag har oxå hört att kolfiber inte klarar av V-Twin men hade det på Firestormen och de funkade kanon.

Tycker ljudet blir riktigt mysigt med kolfiber på V motor :tuttar

Jag ska komma ihåg dig Abbe när det är dags att avyttra ART

:tummenupp:)

Nu har jag fått tag på en SP2 tank.... Jippie!!!! Hinner dock inte göra klart det andra kåpsetet tills träffen.... Men kanske tills i höst.... SP1 -08 edition here I come !!

Nyfikna?

vit/svart?

Last edited:

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Nu har jag fått tag på en SP2 tank.... Jippie!!!! Hinner dock inte göra klart det andra kåpsetet tills träffen.... Men kanske tills i höst.... SP1 -08 edition here I come !!

Nyfikna?

aha, en tricolor HRC-lack kanske???:D

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Jahapp.

Nu har jag fått ett erbjudande att köpa ett aktiebolag, det har legat i luften ett tag, men nu lossnade allt väldigt hastigt. Pengar kommer behövas till köpet, & bedrövligt nog är hojen det första som ryker....

Jag mjukstartar här i SP tråden, vill ju att älsklingen ska komma i rätta händer.
Så om ni vet någon som vill köpa en fin 00:a Svensksåld, med bara 1950 mil på klockan, skicka PM.

(PS. Abbe, skippa kommentarerna om att jag inte behöll den över sommaren... ;) )

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
SP1 på blocket.... 62ooo:- 2100 mil nästa helt original... http://www.blocket.se/skaraborg/Honda_vtr_1000_sp_1_21928679.htm?ca=10&w=3
SER VÄLDIGT FIN UT!!! Tror instrumentpanelen har smällt lite bara...
Fler bilder http://www.algonet.se/~fdaa/SP1/

Vad är det för fel på dig Klas?! Inte ska du sälja hojen redan!!!!!:huvet:död

ngn som grejor liggandes eller vet ngn som har till en sp2a? tävlar i nordic bott o allt e av intresse eller ngn som vet ngn som gör tex luftburkar osv,,.skicka i så fall ett pm:tummenupp

www.ebay.co.uk där finns det mesta!!!

Kolfiber tank http://www.blocket.se/helsingborg/Honda_SP1_Yamaha_R1_21929570.htm?ca=10&w=3

Last edited:

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Jahapp.

Nu har jag fått ett erbjudande att köpa ett aktiebolag, det har legat i luften ett tag, men nu lossnade allt väldigt hastigt. Pengar kommer behövas till köpet, & bedrövligt nog är hojen det första som ryker....

Men hallååå..! :confused: Måste väl finnas andra sätt att finansiera köpet, än att sälja ögonstenen? :va Banken lånar säkert mer än gärna ut lite... :tungan :D

Jaja, tråkigt i vilket fall... :( Men hoppas du snart har en "Spetta" igen..! :tummenupp :)

Nyfikna?

Vit/Svart vore naaajs!!! :yoparty :tummenupp

//Flying Finn

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...