Softishman
Fixare
Är det ingen som vill köpa min hugger och K&N filter?! Måste bli av med dom snarast!!!!
Är det ingen som vill köpa min hugger och K&N filter?! Måste bli av med dom snarast!!!!
dessutom har jag olika höjd på svingen på höger och vänster sida, antar att ni oxå har det
Stod o kollade Abbes Spetta, där är det inte olika höjd....är det olika på Spettorna eller är det bytt sving?
Man måste mäta där det är plant. Annars blir det mesta snett, även svingen
blir sned!!!
Men svingen är rak![]()
Man måste mäta där det är plant. Annars blir det mesta snett, även svingen
blir sned!!!
Men svingen är rak![]()
Har du en bild på din hugger?? Kanske är lite sugen![]()
Har du en bild på din hugger?? Kanske är lite sugen![]()
Är huggern ny eller begagnad?
Jag ser också gärna en bild på den...
Min sving är inte heller olika hög....
MEN ABE HAR FÖRSTA TJING!!! Han måste svara först.....
Här kommer bilder!!!
Min sving är inte heller olika hög....
MEN ABE HAR FÖRSTA TJING!!! Han måste svara först.....
Här kommer bilder!!!
Olika höjd på svingen kan man lätt få när man är lite het på sakerna och har lite otur när man tänker!!! Svingen är exakt lika hög på vänster som höger sida, missade den lilla detaljen att mitt garage golv lutar där jag normalt ställer hojjen.
Eftersom kompisen har en 929;a med olika höjd på så låg tanken helt rätt," ja ja då är oxå min sving olika hög!!"
Men med hojjen där det är plant är den så rak o fin som allra helst
Har dock inte tänkt färdigt ifall det är bättre med bobbiner eller om jag ska skita i det och köra med de vanliga lyftplattorna. Jag har inga fästen för bobbiner och klurar på om det ska bli nåra.
Lasse
Fazerfun - Vad hamnade slutnotan på för att få hem SP2:an och få den i trafik i Sverige? Dvs totalpriset minus köpeskillingen i England...
/m
det kan jag svara på eftersom våra hojar kommer från samma land och samma "transportör", samma dag, dom stod t o m jämte varann när jag hämtade min
hämtning i england= 6500
ursprungskollsavgift= 500
regning= ca 1250
besiktning= 300
har du hittat ngt i england du är sugen på?
det e lugnt, jag har lite kasst med klirr just nu, måste beställa ett drivpaket i veckan åsså och då duger det ju inte med det näst bästa
och alla vet att ska man ha bra grejor så kostar det.
sälj det softish, jag löser en hugger lite längre fram i sommar.
Inget för tillfället, men det dyker upp intressanta objekt då och då. Priset på en sp2:a i mycket fint skick och inte alltför många mil (ca 1500) verkar ligga på max 5000 pund, dvs under 60.000. Om man väljer samma fraktalternativ som ni hamnar man en bit under 70.000 vilket är ett bra pris för rätt hoj...
/m
Ok, jag är inte heller så tät som jag skulle vilja vara just nu....
Bancykel för ca 18ooo:- Jag vill ha!!!!http://cgi.ebay.co.uk/honda-sp1_W0QQitemZ220414993500QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item3351c1e45c&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A7|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50#ebayphotohosting
Inget för tillfället, men det dyker upp intressanta objekt då och då. Priset på en sp2:a i mycket fint skick och inte alltför många mil (ca 1500) verkar ligga på max 5000 pund, dvs under 60.000. Om man väljer samma fraktalternativ som ni hamnar man en bit under 70.000 vilket är ett bra pris för rätt hoj...
/m
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand