Flying Finn
Medlem
När är du i körbart skick igen då?
Farbror doktorn trodde om 3-4 veckor... Lär kännas skumt att få röra fingrarna igen!?
//Flying Finn
När är du i körbart skick igen då?
Farbror doktorn trodde om 3-4 veckor... Lär kännas skumt att få röra fingrarna igen!?
//Flying Finn
glömde du inte ngt idag
Hann tyvärr inte idag, tar det imorgon..! Ok?
//Flying Finn
Nån som lite snabbt och enkelt kan hjälpa mig med oljemängd MED nytt filter i samband med oljebyte??
SPettan ska få lite omsorg och kärlek idag
3,9liter by the book.. Men gör som man "brukar". Fyll på så att det ligger mellan min och max i mätglaset. Starta upp så filtret fylls. Gör ny kontroll och efterfyll.
Det brukar diffa nån dl vid byten, beroende på hur mycket som ligger och skräpar i hörnen.. Du kör Agrol FarmerAll 20w-40?
Edit..
Yep!f-n är du överallt??!
Dagens skratt, tackar för info. Har du vägarna förbi så ramla inom, kaffet är alltid på. Fast det är väl lite för smutsigt för kissen. Är det en innekatt?
Har lagt upp lite bilder i mitt garage. Så dags att skapa ett nu när man är hojlös...
//Flying Finn
Jamen hallå ja....du bröt handen hojen bröt allt!?....deppigt.
Ibland är livet bra orättvist!? Man får lite distans till saker och ting...
//Flying Finn
//Flying Finn
Jösses vilket drag det är i denna tråd hehe!! Du FINN det verkar vara mycket tur att du "BARA" bröt handen med tanke på hur hojen ser ut!! KÖP EN LOTT Jävligt synd på en sån fin hoj....Men det är tur att du är hel
Frågar er grabbar!! Vilken typ av kedjor kör ni på RK eller DID Fan jag va ju på Gotland och där var ett jävla drag SUPER KUL!! Men det som inte va kul var att kedjan fick jag spänna i flera omgångar till slut så blev det missljud i helvetet "TYP PUNKA PÅ KEDJAN" Och sen vill jag passa på och kolla med er om ni har koll på hur hårt man skall dra åt bulten som håller framdrevet, jag går tillbaks till originalet 16/40...
länk? jag ska inte köpa den före dig så du kan vara lugn..... Eller så tar du ddet via pm......
Jag har åkt på båda fabrikaten. Just nu sitter det en DID-kedja på plats som snart passerar 3000 mil. Fortfarande fungerar länkarna som de ska så...
34 Nm säger HRC-manualen vilket kan låta rimligt på den bultdimensionen. Jag brukar lägga loctite eller packningsklister i gängan så ramlar bulten itne iväg...
ny spetta till salu, dock silver edition
http://www.blocket.se/jamtland/Honda_VTR_SP_1_22183769.htm?ca=20&w=3
Där var du snabb!!!
hur går det med FI lampan? Allt bra annars?
//Flying Finn
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |