Honda SP1-tråden

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Den där ska jag nog hålla koll på och maila killen om att skicka hitåt:tummenupp!
Ser nu att du har en SP1, motorfästena är lite annorlunda så jag är inte hundra på att de passar. Sorry, jag är så van att det ska vara SP2 på alla delar inte 1 :)

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
e inte helt säker men har för mej att polaren ville sätta på mina puckar på sin hoj (sp-1:a) men att det inte passade..... kan dock inte ta gift på detta.....

Ellex

Skånsk Wiking
Gick med
23 Apr 2009
Hoj
En sån röd :)
e inte helt säker men har för mej att polaren ville sätta på mina puckar på sin hoj (sp-1:a) men att det inte passade..... kan dock inte ta gift på detta.....

Attans oxå, får väl bli biketeks framesliders el liknande ist. D sura e att jag hade typ såna på stormen å d va i stort orsaken att fb löste hojen, hållaren hade vikt sej å gjort ett jack i ramen. Funtar på att köpa kraschisar istället.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Dom passar inte! SP2 har annat fäste för motorn! Står i alla annonser på ebay; 2002-2005. Det finns inte så många till SP1....

Zam

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R&G har till SP1 också om du kollar Ebay, även durbahn har till båda modellerna. Durbahn kostar 130€ eller nåt. Minns inte vad R&G kostar. Fördelen med durbahn är att de sitter högre upp och bör skydda tanken bättre.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
R&G har till SP1 också om du kollar Ebay, även durbahn har till båda modellerna. Durbahn kostar 130€ eller nåt. Minns inte vad R&G kostar. Fördelen med durbahn är att de sitter högre upp och bör skydda tanken bättre.

Och det säger du nu?!:huvet:huvet:huvet

Det hade jag behövt i midsommras......:död

LÄNKA!

Zam

Gick med
6 Mar 2003
Hoj

varl

poit.
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Honda SP2 2005
I'm back!

Jag blev påbackad med min SP2 i Augusti förra året, och det verkar nu som att det har löst sig.

Försäkringsbolaget tog min sida och sa att det var snubben som gjort fel, så de har löst det internt med hans försäkringsbolag. Jag behöver inte betala ett skit och hans försäkringsbolag kommer antagligen att kräva honom på pengar. Vad vet jag.

Iaf så har jag fått min båge omlackad och lite nya dekaler. Fit for fight, med andra ord.

Syns på vägarna när det är säsong igen.

SACCE

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
HONDA SP-2 REPSOL-STYLE (hrmfph.... inte min längre men kan inte rå för det..... älskade den så hårt att jag vill ha kvar den som avatar....)
shit:skrämd

måste faen vara första gången en mc-kille får rätt mot en bilist....
stort grattis:tummenupp

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Inge vidare om jag säger så.... Känns som om man blivit överkörd av allt och alla.....

Har börjat skramla ihop lite reservdelar nu.....

varl

poit.
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
Honda SP2 2005
Vissa har tur iaf..... Kul för dig!

Tråkigt att höra att det går så trögt för din del, men tack.

Vad är det för delar som saknas? Kan kolla med verkstaden som lagade min om de har kvar de skrotade delarna.

E bara å gratulera :tummenupp !
shit:skrämd

måste faen vara första gången en mc-kille får rätt mot en bilist....
stort grattis:tummenupp

Det kan ha hjälpt att jag stod still på en gårdsgata med två vittnen när ärkekuken började backa.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...