sådär ja..... passa på att fynda nu..... nu ligger skönheten ute.....
extra billig åxå.....
Tar du en SP1 i dellikvid?
sådär ja..... passa på att fynda nu..... nu ligger skönheten ute.....
extra billig åxå.....
Desperat efter framlampor till en sp2 2002 svenska, eftersom ja ska ta hem en hoj från UK. Så ja behöver till reg bes.
Hjälp någon....
Desperat efter framlampor till en sp2 2002 svenska, eftersom ja ska ta hem en hoj från UK. Så ja behöver till reg bes.
Hjälp någon....
Hjälp någon....
dom lyktorna du länkar till är höger, det är vänster killen behöver
Såg inte det.... lite trött i ögonen.... Har du sålt din hoj än abe?!
nope, blir nog att jag behåller den ändå, har haft en del förfrågningar samt tackat nej till en kille som ville ha den, fick ett hyfsat seriöst bud av honom men jag vill nog ha ett par loppor till än det han bjöd.
tänkte snart ringa dig softish, tänkte göra den där ride high-justeringen på spettan vi pratade om i våras men jag har glömt av hälften av det du sa till mig då, vill ju få den lite mer lättsvängd iom att vi mest kör bana nu för tiden
Just det ja, det är skit enkelt att göra! Häng upp bakdelen i garage taket eller nått och så lossar du på muttern till stötdämparen (alternativt tar bort den och hänger ner bakdelen rejält så du kan trä på en hel bricka) och trycker dit en bricka som inte är hel utan ser ut som ett U, sen knipsar du åt den så den inte kan åka ut (klämmer ihop topparna lite). Efter det så skruvar du bara tillbaka muttern och njuter av att ha en snabbsvängd spetta! Men du får gärna ringa ändå och prata lite....
Här är en bild på min: http://www.sporthoj.com/galleri/?do=visabild&id=89282
Jag la även dit en bit gummi som skall fungera som en "fjäderbricka" och hindra brickan från att släppa så att säga....
Så du förstod allt? Skrev jag så bra?!
bilden löste det
Jag var sugen på den SPn hos kvarndammen, men mtp skicket så tyckte jag den var för dyr.
Har bara kört Anderstorp, Kinnekulle och Falkenberg, det är de banorna som ligger inom rimligt avstånd från gbg då jag inte har drag på bilen och tycker det blir för jobbigt att toura för långt för en bankörning. Det blir nog en sväng på de tre även kommande säsong, än så länge är nog Kinnekulle favoriten.
Gotland Ring verkar dock jävligt rolig. Hoppas de får ekonomi att färdigställa Dalsland Ring, deras skisser verkar lovande om än kanske lite för fantastiska...
Tack för infon förresten
Det är troligen samma. Kommer att bli svårsåld för de pengarna om han inte hittar nån som är väldigt lättlurad.är denna som gick på KVD i januari tro?
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_VTR_1000_SP_1_26314883.htm?ca=20&w=3
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |