Jag fastnade i sp1 greppet för ett par veckor sen...och sitter mer än gärna kvar!
Bra härligt att vägra mainstream hojor som r1(väldigt bra cyklar men...).
Jo, varför är en del mattsvarta på bakdelen och andra blanka? vilken var orginalet?
Min är blank...
//Calle
Vad kör ni på för olja i era SP-1r.
Uppupp.Nu är KTM:n såld.Ett akra-titansystem och en PCIII skulle sitta fint.
Ett akra helsystem i titan kostar bara 23 995:- eller nåt sånt!!
Tjöööp!!
Har fått prisförslag på Akra-titansystem,PCIII:a,KN-filter och nya insugningstrattar för 25000:-.Då ska jag montera det själv,men det är ju bara roligt,sen ska firman ha 3000 för bänkning?Visst,tre lax låter inte mycke när det gäller grejer för 25,men bänkningen kan dom bjuda på tycker man.Får se hur det blir men man är ju sjuuukt sugen på att handla
Har fått prisförslag på Akra-titansystem,PCIII:a,KN-filter och nya insugningstrattar för 25000:-.Då ska jag montera det själv,men det är ju bara roligt,sen ska firman ha 3000 för bänkning?Visst,tre lax låter inte mycke när det gäller grejer för 25,men bänkningen kan dom bjuda på tycker man.Får se hur det blir men man är ju sjuuukt sugen på att handla
Klart du ska handla!! Akra och SP1 är ne för jeffla mullig kombination
Hur tyckte du SP1:an skötte sig på Ringen då?
Körde själv där i helgen och var nöjd med hojen, dock ngt tung vid aktiv körning trivdes dock bättre på ringen med SP1.an än med gixxern.
Den motsvarade alla mina förväntningar men så gick det inte så fort heller...denna gång Visst, den är ingen 600 i böjarna men räcker och blir över för mig.
Dock lurar jag att göra något åt bakdämparen, tyckte den kändes stum i vissa partier. Inställningsfråga kanske men en Öhlinare står högt på önskelistan...å en PC3.
Va du där 1-3 juni??
De va jag me.
Såg dig på banan isåfall, men aldrig i depån...
Lägg av...?? Skumt...då måste det har varit din hoj jag trodde var en SP2..men skinnstället borde jag ha noterat. Körde du licens? Var Hornetkungen där också?
Stod längst bort mot in/utfarten annars.
Sp2, jo jag tackar. Kanske för att den lät så överdjävligt eller!??
Sköt ju hål på mina ljuddämpare så den va lite svår o hålla tyst på söndan, avstod sista passet dock pga av decibelnivån..
Körde snabba gruppen.
Nytt skinnställ, det gamla klippte dom upp på Karolinska i våras..
Höll till där man kör ut på banan ungefär.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|