icko
Ny medlem
Går det någe fortare då?
Naej!
Kyla, blåst, bihåleinflammation, regn o feber sätter stopp för alla varvrekord.........
Går det någe fortare då?
Naej!
Kyla, blåst, bihåleinflammation, regn o feber sätter stopp för alla varvrekord.........
Naej!
Arlanda TT är inte öppet för allmänheten, endast SMC. Tyvärr har man efter Ezzo Forsbergs bortgång blivit tvungen att ställa in flertalet körningar resten av sommaren.
Passar top staget (det som håller topkåpan och backspeglar) både SP1 och SP2?! Nån som vet?!
Ja, det är samma. Bara färgen skiljer; SP-1 svart och SP-2 silverfärgat.
Ja, det är samma. Bara färgen skiljer; SP-1 svart och SP-2 silverfärgat.
Är inte det svarta staget från SP1:an tillverkat i stål?
SP:2ans stag är tillverkat i samansvetsade aluminiumrör. Som sedan är natur-eloxerade.
Snorkeln kanske passar, men det är ett kraftigare styrhuvud på 2:an.
Till Salu!
Jag måste tyvärr inse att jag använder min SP-2:a alldeles för lite och till fel sak. Det känns fel att ha en sådan hoj till fika med. För det är oftast det jag gör .
Det kommer bli otroligt svårt att skiljas från SP:n. På våren 2003 klev Hampus (en kompis till mig) in på AVA-mc och köpte en av de 20st SP-2r som såldes i Sverige. På sensommaren samma år fick jag ta över ägandet av denna SP
I fredags när jag var och besiktade hojen och besiktningsmannen skrev av mätarställningen. Då förstod jag att det var dags att sälja. 1600 mil
Om ni vet någon som vill köpa en mycket fin ock välutrustad svensksåld Honda SP-2. Hör då gärna av er. Jag har inte annonserat än. Jag börjar här, så får vi se om någon nappar.
Mvh Roger.
Tel. 0707-63 45 95
WTF! Nu när jag äntligen fått hem min!
Ja, den som köper din får nog den mest välvårdade cykel som kan köpas för pengar.
Håller med - SP1 övre kåpstag är i stål och sp2 i aluminium. Kan bytas mellan modellerna (av en händelse har jag ett SP2-stag liggande...).
Snorkeln är samma på båda modellerna.
Till Salu!
Jag måste tyvärr inse att jag använder min SP-2:a alldeles för lite och till fel sak. Det känns fel att ha en sådan hoj till fika med. För det är oftast det jag gör .
Det kommer bli otroligt svårt att skiljas från SP:n. På våren 2003 klev Hampus (en kompis till mig) in på AVA-mc och köpte en av de 20st SP-2r som såldes i Sverige. På sensommaren samma år fick jag ta över ägandet av denna SP
I fredags när jag var och besiktade hojen och besiktningsmannen skrev av mätarställningen. Då förstod jag att det var dags att sälja. 1600 mil
Om ni vet någon som vill köpa en mycket fin ock välutrustad svensksåld Honda SP-2. Hör då gärna av er. Jag har inte annonserat än. Jag börjar här, så får vi se om någon nappar.
Mvh Roger.
Tel. 0707-63 45 95
Naej!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|