MRJaggu
Gudomlig sporthojare
Går inte fort men en ny tank har det blivit iaf,
Slänger in en sån där dum "hur långt är ett snöre" fråga, men är det någon här som kört riktigt långt på SP1/SP2? Jag planerar en tur till Nordkap ( lär vara asfalt överallt ) och det tar emot att köpa på mig en "äventyrshoj" för det. Bortsett från körställning som är vad den är, finns det några bra lösningar att få med sig en rejäl packrulle?
En kille i Nederländerna hade byggt nå´n plattform baserad på passagerarsadelns infästning..
Eller är det bara en dum id´e, glömma och köpa en gammal insliten TDM/Transalp med värmehandtag?
Jag kommer köra 80% landsväg..
Någon som har några rekommendationer??
Slänger in en sån där dum "hur långt är ett snöre" fråga, men är det någon här som kört riktigt långt på SP1/SP2? Jag planerar en tur till Nordkap ( lär vara asfalt överallt ) och det tar emot att köpa på mig en "äventyrshoj" för det. Bortsett från körställning som är vad den är, finns det några bra lösningar att få med sig en rejäl packrulle?
En kille i Nederländerna hade byggt nå´n plattform baserad på passagerarsadelns infästning..
Eller är det bara en dum id´e, glömma och köpa en gammal insliten TDM/Transalp med värmehandtag?
Tadaaaaaa
Vi kör igen i Juni
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |