Softishman
Fixare
Har lite saker liggandes, lite original saker bland annat!
Tadaaaaaa
Snart kommer min hoj ut på blocket.....
Vad är det för fel på folk?!
Fått ännu fler konstiga mail, några från tidigare puckon som inte ger sig...
Kan släppa den för 55-60 beroende på utrurtning som ska följa med...
Det är inga äkta Pazzo utan kopior som är snygga och sköna och fungerar bra, därav " tecknen...
Tycker inte att 40000:- är ett seriöst bud på hojen som den ser ut nu och jag är inte i akut behov att sälja så...
Men det står i annonsen att jag inte vill ha några fantasi summor och jag tycker inte 55 är en orimlig summa för min hoj!
Bara för att det finns andra för 40000:- behöver inte min kosta lika lite...!
Som före detta ägare och Sp1 entusiast, så tycker jag 55-60k är en skäligt pris för denna hoj, det är ingen dussin hoj precis, dock är marknaden typ körd i botten när det kommer till bilar och mc´s, och folk tror att dom kan få sjuka pengar för en sak, och lika så kunna pruta så man får betala för att sälja..
Smaken är som baken. Jag körde 420 mil över 21 dagar förra året - norge, sverige, tyskland, tjeckien, österrike, italien och slovenien - utan att tänka så mycket över bekvämligheten. Det var främst knäna som tog stryk, mest p.g.a. gamla skador. Nu har jag beställt justerbara fotpinnar för i år, så hoppas det ska bli ändå skönare att lägga mil bakom mig.Alltså, allt går ju men varför göra det mer obekvämt för sig än man behöver? Jag körde i stort sett nonstop Göteborg - Oskarshamn med min SP1 och det var ingen behaglig upplevelse. Nu var det iofs ösregn 75% av tiden och min 70 liters ryggsäck hjälpte inte direkt till med aerodynamiken men nä, någon hoj för längre turer är inte de här skönheterna.
De ska köras hårt och snabbt på en kurvig vägsträcka eller runt en go bana -då händer det grejor
Smaken är som baken. Jag körde 420 mil över 21 dagar förra året - norge, sverige, tyskland, tjeckien, österrike, italien och slovenien - utan att tänka så mycket över bekvämligheten. Det var främst knäna som tog stryk, mest p.g.a. gamla skador. Nu har jag beställt justerbara fotpinnar för i år, så hoppas det ska bli ändå skönare att lägga mil bakom mig.
Som referens är jag 192 cm och väger 95 kg, så det är inte som att hojen är helt perfekt för min del. Men älskar man den så lider man med den.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |