MRJaggu
Gudomlig sporthojare
jag hade kunnat tänka mig dom då mina original fått sig en tryckare och är ett helvete att montera inför besiktningen. problemet är väl bara infrastrukturen.
Sista chansen innan dom åker till återvinningen!!!
ORIGINAL ljuddämpare SP1 i FINT skick!!! Bytes mot en låda öl annars säljs dom som rostfritt på skroten!!!
Din gamla SP1:a skymtades i SMC-kortegen i Luleå idag. Såg ut att må bra
frezon, när det lilla missödet med skruven är kirrat kommer du att återgäldas mångfaldt- så härda ut....!!!
när vi ändå rör oss runt insprut och dylikt- min tumme var lite seg att få ut när det gäller flappern och pair, men studerat det noga har jag gjort och vet prexis hur jag nu ska göra- men, där finns ju en tank kopplad till vevhusventilationen som sitter i "V'et" under insprutbryggan- skulle inte den gå att riva bort oxo?- bara köra med en T koppling samt snygga/ fixa nya slangar och tjoff in i luftfilterboxen?
spridar byte? samma som original eller större?
//JJ
Har fixat å donat för att bli av med allt pangande framförallt på gasavslag och motorbroms.
gjort:
flapper
PAIR
termi. slip-on
PC3 med "färdig mapp" från dynojets hemsida avsedd för dessa moddar.
Ändå skjuter hon en del vid avslag, särskilt från 5-4k och neråt. Den stora smällen efter flapperventilen är dock borta.
Vad kan orsaka detta? tjyvluft? otäta spridare?
Kollade även ventilerna, de var något tajta men inom marginal, samband?
Fel sida av landet :/
Hört gott om RG Engineering i Falkenberg, får se vad semesterstålarna räcker till.
Och för alla er som ev funderar på om den vita SP2an för 58 000 är något att ha så är svaret dessvärre nej. En av mina spekulanter var nere och kikade och den var inte fräsch: bucklor i tank, repor mm.....han fick ned den 10 000 till men fick till slut kalla fötter.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|