tramsprat om att sälja hojen.
Nu citerar jag mitt eget skröpliga minne men den största skillnaden mellan 3:an och 5:an, ur ett konsumentperspektiv, är att man kan köra dubbla mappar på 5:an, dvs en för exempelvis helt öppet system och en för dB-killers (så hade jag på min S1000RR).
Finns andra skillnader också men inga som jag kan se skulle vara till någon nytta på våra hojar direkt.
Då var olyckan framme, tappade hojen när jag baxade den ur garaget. Resultatet blev en stadig buckla i tanken.
Tanken verkar gå att reparera, men jag hittar inte dekalsatsen för att kunna lacka om. Någon som vet vad jag hittar originaldekalerna?
Alternativ 2 är att hitta en tank i gott skick, har någon en liggandes så hojta till!
Alternativ 3 är att köpa en ny, går det att hitta billigare än 7000kr hos lelles?
då var jag å mappade hojen igår. Gick inte alls bra
Dom fick inte kontakt med pc n
Den lyser å så men datorn fick ingen kontakt med
Fanskapet. ( tydligen en gammal pc som inte har något USB)
Körde hojen i bänken endå och kollade hur den låg
Den låg magert upp till ca 7000 varv sen helt ok.
132 hk på hjulet.
Frågan är! Skaffa ny pc och mappa igen ( nåsta mappning gör dom kostnadsfritt, riktigt vänligt av
Dom) eller slänga bort skiten..nackdelar för motorn om man dissar pc med ett slipon?? Enda förändring är ett akra slipon..
Erfarenheter av pc 5 eller ska man satsa på pc 3 USB !! ??
Spelar det nån roll om man köper en pc på typ
Ebay från Uk alt USA ??
Tacksam för idéer och råd!!
Jaha solen lyser idag med och hojen är inte ihopplockad
Det är enkelt att hitta originaldekaler, om man har reservdelsnummer, vilket är ganska lätt att fixa numer. Börja med att registerera dig på Hondaoriginalparts.com för att få tillgång till fiche och reservdelsnummer för olika marknader. Därefter är det bara att googla. Eller så slår du en pling eller mailar till Davidsilverspares.co.uk så hjälper de dig att få fram rätt dekaler. De har oftast väldigt bra priser.
Alternativt gör du ovanstående för att kolla vad en ny tank kostar.
Begagnade tankar brukar kosta mer än det är värt, tycker jag.
Edit; 537 GBP hos Davidsilverspares verkar vara bra pris vid en snabb googling.
Har kollat sprängskisserna, och alla dekaler har unika reservdelsnummer förutom de på tanken.
Verkar som honda säljer tanken lackad och klar..?
Du har naturligtvis helt rätt. De sitter ju under klarlacken. Då får man förlita sig på eftermarknaden. Tyvärr har jag inga erfarenheter av det.
Här:Då var olyckan framme, tappade hojen när jag baxade den ur garaget. Resultatet blev en stadig buckla i tanken.
Tanken verkar gå att reparera, men jag hittar inte dekalsatsen för att kunna lacka om. Någon som vet vad jag hittar originaldekalerna?
Då var olyckan framme, tappade hojen när jag baxade den ur garaget. Resultatet blev en stadig buckla i tanken.
Alternativ 2 är att hitta en tank i gott skick, har någon en liggandes så hojta till!
Alternativ 3 är att köpa en ny, går det att hitta billigare än 7000kr hos lelles?
KÖP INTE DESSA!!!!!!!!!!!! Passformen är urusel!!!!!! Jag har testat!!!
Dom svarta delarna går inte att köpa då dom är lackerade.... Gör egna mallar och köp vinyl och gör egna dekaler till tanken, honda vingen hittar du som dekal på ebay!!!
Ingen som behöver extra kåpor?
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_vtr_sp1_orginal_dampare__kapor_52282379.htm?sa=1
Så illa....?
Beställde just ett annat dekalset, men kommer ändå att få modifiera det då det inte e modellanpassat..
För min modell..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |