MRJaggu
Gudomlig sporthojare
Under passagerardynan/kutsen. Vid bakljusen, rund och svart
lite godis till donnan.....plain, simple and functional shit från da ebaj, och inget kines bröte.....
View attachment 400552
bidde även ett kit med omspunna slangar till bromsar samt koppling från venhil, rena fyndet detta kit- 1050 pengar landat och klart på köksbordet.
//jj
Mitt tips: http://tyga-performance.com/site/product_info.php?products_id=2393 Troligen billigare, och snyggare (?), än allt du hittar beggat.
Någon som har koll på om man kan kasta solenoiden när man gör flapper-modden?
Under passagerardynan/kutsen. Vid bakljusen, rund och svart
Tror den används även till "Pair-systemet" men är inte helt säker,jag gjorde bägge moddarna samtidigt
Heyhey.. Var ut och motionerade skönheten idag. 10plus å solsken, tvättade sen av den och putsade lite på henne. kärlek.
Är ute efter lite delar dock. Ni som importerat brittiska cyklar hur är det med lysena på dom är det bara att halvljuset är vinklat åt vänster eller sitter även halvljuset på höger sida?
Om så är fallet (halvljuslycktan på höger sida) så är jag intresserad av en sån.
Och så är jag å på jakt efter lock i stället för dyna bak. Är det bara å gå till honda? Dyrt?
Rock on, rock hard!
Halvljuset sitter till vänster även på brittiska SP1/2.
Jag köpte mitt på cmsnl.com, rätt dyrt men hittade inte någon annanstans. Tänk på att du även måste köpa "underdelen" som du fäster locket på.
Jag har en liten grej jag gått å stört mig på ett tag nu. Ni vet kåpan som sitter vid sadeln och bakåt, den med hålet för passagerar sadeln osv. Den har blivit repig och ful efter att tjejen har suttit och dragit låren mot den.
Jag funderar på om jag skulle lacka om den men insåg ganska snabbt att efter som att den är tvåfärgad skulle det nog inte bli helt hundra.
Är det någon annan som har haft detta "problemet " och kommit på någon bra lösning? Lägger inte gärna 3000 på en ny kåpa
Ligger ute ett helt kåpset för 2500kr på blocket
Har du ju lite å byta om nått går sönder
Jag har en liten grej jag gått å stört mig på ett tag nu. Ni vet kåpan som sitter vid sadeln och bakåt, den med hålet för passagerar sadeln osv. Den har blivit repig och ful efter att tjejen har suttit och dragit låren mot den.
Jag funderar på om jag skulle lacka om den men insåg ganska snabbt att efter som att den är tvåfärgad skulle det nog inte bli helt hundra.
Är det någon annan som har haft detta "problemet " och kommit på någon bra lösning? Lägger inte gärna 3000 på en ny kåpa
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|