Honda SP1-tråden

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
lite godis till donnan.....plain, simple and functional shit från da ebaj, och inget kines bröte.....

2014-02-28_18-47-14_764.jpg

bidde även ett kit med omspunna slangar till bromsar samt koppling från venhil, rena fyndet detta kit- 1050 pengar landat och klart på köksbordet.

//jj

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
lite godis till donnan.....plain, simple and functional shit från da ebaj, och inget kines bröte.....

View attachment 400552

bidde även ett kit med omspunna slangar till bromsar samt koppling från venhil, rena fyndet detta kit- 1050 pengar landat och klart på köksbordet.

//jj

Bra prioriterat. Jag föredrar visuellt den enklare sorten före de som är justerbara till oändlighet.
På banan, absolut, om man vill finlira, men i de flesta fall funkar "upp och bak" för att få rätt tryck på pinnen och öka markfrigången.

Jag kör med fasta Valtermoto.

Carolus Rex

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2012
Hoj
VTR1000 SP-1 -01,2003 Honda VTR1000F såld
Jag söker efter "locket" till bakkåpan istället för kutsen, någon här som "råkar" ha ett över som kan tänka sig att avyttra det till mig??:Bugar:Bugar

Kapten Grrr

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2013
Hoj
2000, Honda SP1
Heyhey.. Var ut och motionerade skönheten idag. 10plus å solsken, tvättade sen av den och putsade lite på henne. :) kärlek.

Är ute efter lite delar dock. Ni som importerat brittiska cyklar hur är det med lysena på dom är det bara att halvljuset är vinklat åt vänster eller sitter även halvljuset på höger sida?
Om så är fallet (halvljuslycktan på höger sida) så är jag intresserad av en sån.

Och så är jag å på jakt efter lock i stället för dyna bak. Är det bara å gå till honda? Dyrt?

Rock on, rock hard! :yoparty

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Heyhey.. Var ut och motionerade skönheten idag. 10plus å solsken, tvättade sen av den och putsade lite på henne. :) kärlek.

Är ute efter lite delar dock. Ni som importerat brittiska cyklar hur är det med lysena på dom är det bara att halvljuset är vinklat åt vänster eller sitter även halvljuset på höger sida?
Om så är fallet (halvljuslycktan på höger sida) så är jag intresserad av en sån.

Och så är jag å på jakt efter lock i stället för dyna bak. Är det bara å gå till honda? Dyrt?

Rock on, rock hard! :yoparty

Halvljuset sitter till vänster även på brittiska SP1/2.

Toxcity

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2012
Hoj
Honda VTR1000 SP1 - 01
Jag har en liten grej jag gått å stört mig på ett tag nu. Ni vet kåpan som sitter vid sadeln och bakåt, den med hålet för passagerar sadeln osv. Den har blivit repig och ful efter att tjejen har suttit och dragit låren mot den.

Jag funderar på om jag skulle lacka om den men insåg ganska snabbt att efter som att den är tvåfärgad skulle det nog inte bli helt hundra.

Är det någon annan som har haft detta "problemet " och kommit på någon bra lösning? Lägger inte gärna 3000 på en ny kåpa :p

Newton Heath

Ny medlem
Gick med
25 May 2012
Hoj
Honda VTR SP2-02
Jag har en liten grej jag gått å stört mig på ett tag nu. Ni vet kåpan som sitter vid sadeln och bakåt, den med hålet för passagerar sadeln osv. Den har blivit repig och ful efter att tjejen har suttit och dragit låren mot den.

Jag funderar på om jag skulle lacka om den men insåg ganska snabbt att efter som att den är tvåfärgad skulle det nog inte bli helt hundra.

Är det någon annan som har haft detta "problemet " och kommit på någon bra lösning? Lägger inte gärna 3000 på en ny kåpa :p

Ligger ute ett helt kåpset för 2500kr på blocket
Har du ju lite å byta om nått går sönder:tummenupp

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition

Jag tog bort skjutspinnarna för att inte få dom där märkena... Jag lackade sen iaf om hela hojen så... Dekaler eller omlackning...?!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring