Carolus Rex
Ny medlem
Tja, jag har ett fint Akrapovic helsystem jag kan tänka mig sälja. Tyvärr med titanburkar.
Det låter inte helt fel, hör gärna av dig på sgtchrister.olofsson@gmail.com....
Tja, jag har ett fint Akrapovic helsystem jag kan tänka mig sälja. Tyvärr med titanburkar.
Låter spännande,när är det tänkt att detta skall gå av stapeln då?
Jag är sugen på att byta ut mitt LeoVince titan system, det är ett högt monterat och jag vill gärna ha ett lågt, någon som har något bra tips?
Inte bestämt ännu,brukar bli i slutet på maj början av juni.. Bara följa utvecklingen på vtr.nu
Tänkte att vi VTR:are skulle ses över en tillbringare valfri dryck på mc-mässan och tjöta lite allmänt och om resan då förstås [/QUOTE
Det hade varit trevligt,jag och sambon åker upp på fredagen och lär gå på mässan under lördagen.
Hej på er!
Jag söker efter en sp1 eller sp2 , så skulle nån av era komma på tanken att sälja av sin skönhet så är jag rätt man att kontakta , jag har redan lagt en en köpes annons, men tänkte att jag även lägger en blänkare här.
Mvh
Någon som har highpipes liggande? Hör av er!
Okej, dina var titan va? Var nog egentligen mest sugen på kolfiber.. Jag har Laser Hotcam på mina i dagsläget, måste vara ärlig och säga att jag inte har någon större koll på dom (satt på när jag köpte hojen). Dock såg jag att de går att köpa för 10k idag?! Kan det verkligen stämma?Hej missade att du skrivit till mig innan. Varför jag vill byta, tja ingen egentligen anledning,tycker nog det är snyggare med låga,har dessutom ett par nice fäste till låga så......jag byter gärna
Okej, dina var titan va? Var nog egentligen mest sugen på kolfiber.. Jag har Laser Hotcam på mina i dagsläget, måste vara ärlig och säga att jag inte har någon större koll på dom (satt på när jag köpte hojen). Dock såg jag att de går att köpa för 10k idag?! Kan det verkligen stämma?
Okej, dina var titan va? Var nog egentligen mest sugen på kolfiber.. Jag har Laser Hotcam på mina i dagsläget, måste vara ärlig och säga att jag inte har någon större koll på dom (satt på när jag köpte hojen). Dock såg jag att de går att köpa för 10k idag?! Kan det verkligen stämma?
Någon som monterat kraschpuckar på sin SP1? Tänkte köpa hem ett kit nu och gå lös med borren. Alltid läskigt att borra i kåpor!
Vill bara poängtera att SP1-2 INTE är särskilt snälla mot kolfiberburkar, :shot to pieces
Köp durbahns puckar som sitter högre upp med speciella fästen!!! Annars tippar bara hojen "över" med bulor i tanken som följd....
Kolla på min gamla hoj för fler bilder!!!
http://www.sporthoj.com/galleri/visabild?id=119037&ordning=desc
Redan såld verkar det som. Priset var ju lågt iof.
Bara 1st SP1 på blocket nu. ( och det är inte min )
Jag hade bestämt med honom att jag skulle hämta den på Söndag, imorse fick jag ett mail om att han hade sålt den till någon annan så blev ingen SP1 denna gången för mig.
Surt....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |