Varför monterar man en sp1 sving på en 2:a? Blev org svingen paj i kraschen?Någon som är sugen på min Sp2a?
En skruv i låsmekanismen lossnade under färd idag, så locket ligger antagligen i ett dike.
Någon som har ett lock till salu, eller vet vad ett nytt kostar ?
Jag vill helst inte köra omkring med passagerardynan där bak... liknar för mycket touring.
Är det inte en sport tourer ??![]()
Se där..., ännu en aprilia-åkare som inte kan låta bli att smyga in och läsa om den enda riktiga v-twinnen.
Välkommen !![]()
Fan vilken tid det ska ta innan man får hem sin PC3.... Är det någon här som har en mapp till en SP1 med slipon? Helst micron då?! Tips på vart man kan hitta lite olika setuper/mappar?!
enda riktiga v-tvinnen *asg* om den nu skulle vara så så undrar jag hur många ggr som sp1/sp2 har vunnit Masterbike ???
Sp1 o Sp2 är läckra men inte helt i min smak ,,, men så är det ju med allt,, och utan olika tycken o smak skulle det ju vara lite trist tror jag ,,![]()
Sen att sp1.an gått i Wsbk räknas inte?*Tjejfnitter*Aprilia har vunnit Masterbike
Sen att sp1.an gått i Wsbk räknas inte?
Jämnför en mille av samma årsmodell som en sp1.a så ska du se att millen inte är spec överlägsen!
Fan vilken tid det ska ta innan man får hem sin PC3.... Är det någon här som har en mapp till en SP1 med slipon? Helst micron då?! Tips på vart man kan hitta lite olika setuper/mappar?!
Varför monterar man en sp1 sving på en 2:a? Blev org svingen paj i kraschen?
För den som sitter monterad på bilden tillhör en sp1:a!
Åberopar tillfällig sinnesförvirring jag ska inte sjunka till deras nivåDå e man på samma insnöade linje som vissa andra spaggetitwinåkare är..
Sedan i vintras så sitter det en Sp2-sving på hojen som jag fick tag i på e-bay i Tyskland![]()
Det tar sin tid tydligen.Beställde mitt godis vecka 24,kommer nu den 10 september!Den som väntar på nåt gott.....
Visst, Sp1:an har gått i superbike, men den att jämföra banracern med gathojen går inte. Då e man på samma insnöade linje som vissa andra spaggetitwinåkare är..
Prillan gick oxå i SBK om jag inte minns fel.. Sp2:an me..
Sp1:an -00 gick väl lös på 150 loppor!? O vad fick man då?
Mille R -00 Låg väl i samma prisklass?? O där ingick Öhlinare runtom, diverse kolfiber o en del annat..
Vill inte såga Spettan men Millen va ju mer "komplett" hoj från början..
Men smaken e delad o vi i den här tråden har ju valt den rätta vägen!!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |