hallenberg
Ny medlem
Jag har en liten fundering. Införskaffade mig en SP1 för ett par månader sedan och har en bänkning samt mappning innestående på firman jag köpte den utav och har därför köpt en PC5a. Det sitter ett micron effektsystem på och det jag funderar på är hur jag ska göra med luftflödet? Byta luftfilter är tydligen verkningslöst (?) eftersom orginal luftburk fortfarande har sitt att säga till om. och jag känner att jag inte har råd eller lust att lägga ut ex antal tusen på en ny luftburk, som den här t.ex. http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Honda_-_SP1__and__RC51?bikecat=26 . Så är det nån som har lite tips och trix på hur jag skulle kunna justera luftflödet eller om det ens är nödvändigt får ni gärna göra er röst hörd.
Ursäkta om det blir en dubbelpost. Orkade inte gå igenom alla 200 sidor i denna tråd.
Tacksam för svar och all hjälp jag kan få.
Ska väl tillägga att jag är en rookie när det kommer till avseendet att skruva. Så har ni något tips på moddning får ni gärna förklara så en okunnig förstår.
Ursäkta om det blir en dubbelpost. Orkade inte gå igenom alla 200 sidor i denna tråd.
Tacksam för svar och all hjälp jag kan få.
Ska väl tillägga att jag är en rookie när det kommer till avseendet att skruva. Så har ni något tips på moddning får ni gärna förklara så en okunnig förstår.