icko
Ny medlem
ICKO Vad har du gjort för nått med luftburken?! Mixtrat med motorn minsan, vad har du gjort då mån tro?!
Grövre snorkel, större luftburk, portade toppar, vassare kam, högkompskolvar, akra helsystem, Pc3:a bl a.
ICKO Vad har du gjort för nått med luftburken?! Mixtrat med motorn minsan, vad har du gjort då mån tro?!
Grövre snorkel, större luftburk, portade toppar, vassare kam, högkompskolvar, akra helsystem, Pc3:a bl a.
Jag letar för fullt efter en SP1:a till hyggligt pris. Ingen som har en till salu?
Kollar blocket varje dag, men det finns inte många där
Har du bilder på din snorkel? Vad köper man en sån då? Vad är det för luftburk du har, inte en HRC va? Vad hade du för effekt när du bänkade den? Topparna kan inte vara så mycket mer portade, dom är ju väldigt fina orginal, men allt kan ju putsas till lite....
Kommer de nån SP3 2008?
Under steg-2 på CSS-kursen på Kinnekulle i sommras lyckades jag få Sp2an att dra dryga 7-8 liter på ett 18 minuters körpass Vi övade pickupp under 2 körpass och det var full mackning ur varenda kurva för långa härliga wheelis då man tryckt upp hojen
På ett normalt körpass kör man ca 3-5 mil!
Dvs. hojen drar på bana vid hård körning ca 2 liter
Förresten! Jag har kåpor och hjul fortfarande kvar om någon är intresserad
hehe
ja säg det
Det är fult av farbror Petter att luras så där
Kommer de nån SP3 2008?
Kom igen nu allihopa!!! Ingen som är sugen på en kolfiber framskärm till sin hoj....?!
Hehe, vi e inte som duccefnuttarna..
Där e kålfiiberskärm fram ett måste, jag nöjer mig med min i glasfiber.
Kom igen nu ICKO klart man MÅSTE hen framskärm på hojen.... Glasfiber tål ju knappt ett stenskott utan att spricka! Har en bokad så tre till behövs!!! Sen är det ju inte så dyrt heller.... Perfekt att pyssla med i vinter om man inte har störe saker för sig..... (som jag har....)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|