Honda SP1-tråden

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Grövre snorkel, större luftburk, portade toppar, vassare kam, högkompskolvar, akra helsystem, Pc3:a bl a.

Har du bilder på din snorkel? Vad köper man en sån då?:va Vad är det för luftburk du har, inte en HRC va?:huvet Vad hade du för effekt när du bänkade den? Topparna kan inte vara så mycket mer portade, dom är ju väldigt fina orginal, men allt kan ju putsas till lite....:rolleyes:

bromsklossen

Nu med styrdämpare
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Tuono v4r, RC8, HusaBusa
SLAKT: Min hoj brukar dra runt 0,75-0,83 broende på hur och hur långt jag kör. Under resa till Sachsenring 2006 var jag nere på magiska 0,68 och då var det med bl a toppbox. Som jämförelse hade jag svårt att få min förra Blade -99 att dra över 0,77 (landsväg) med ett rekord på otroliga 0,46 (hade kört en hel dag med ett gäng kromade gynekologstolar).

rezz

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2006
Hoj
Speed Triple -97
Jag letar för fullt efter en SP1:a till hyggligt pris. Ingen som har en till salu?

Kollar blocket varje dag, men det finns inte många där :(

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Jag letar för fullt efter en SP1:a till hyggligt pris. Ingen som har en till salu?

Kollar blocket varje dag, men det finns inte många där :(

Ligger fem ute nu, 4 i helt rätt färg och en silver om man vill sticka ut lite extra :fakta

Några är obscent billiga. :D

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Har du bilder på din snorkel? Vad köper man en sån då?:va Vad är det för luftburk du har, inte en HRC va?:huvet Vad hade du för effekt när du bänkade den? Topparna kan inte vara så mycket mer portade, dom är ju väldigt fina orginal, men allt kan ju putsas till lite....:rolleyes:

Förre ägaren som fixa, lite kolfiberjox från Bosse Granath. :D
Hade 20 hästar mer än innan, men mätt på 2 olika bänkar så de e inte jämförbart.. Ska dock mappa om den i vinter/vår på samma bänk den e körd i innan trimning.

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Förbrukning!?

Under steg-2 på CSS-kursen på Kinnekulle i sommras lyckades jag få Sp2an att dra dryga 7-8 liter på ett 18 minuters körpass:gnissla Vi övade pickupp under 2 körpass och det var full mackning ur varenda kurva för långa härliga wheelis:yoparty då man tryckt upp hojen:tummenupp
På ett normalt körpass kör man ca 3-5 mil!
Dvs. hojen drar på bana vid hård körning ca 2 liter:pannkyss

Förresten! Jag har kåpor och hjul fortfarande kvar om någon är intresserad:tummenupp

Bifogat

• Kopia av IMG_0003.JPG
    Kopia av IMG_0003.JPG
    117.1 KB · Visningar: 63
  • IMG_0004.JPG
    IMG_0004.JPG
    116.4 KB · Visningar: 56
Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Under steg-2 på CSS-kursen på Kinnekulle i sommras lyckades jag få Sp2an att dra dryga 7-8 liter på ett 18 minuters körpass:gnissla Vi övade pickupp under 2 körpass och det var full mackning ur varenda kurva för långa härliga wheelis:yoparty då man tryckt upp hojen:tummenupp
På ett normalt körpass kör man ca 3-5 mil!
Dvs. hojen drar på bana vid hård körning ca 2 liter:pannkyss

Förresten! Jag har kåpor och hjul fortfarande kvar om någon är intresserad:tummenupp

Vad vill du ha för fälgarna??
Pm:a tack!:tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
SKYNDA FYNDA!!!! KOLFIBERFRAMSKÄRMAR FÖR 1500:- TILL SP1/2 (är väl inte olika...) KAN FÅ TAG PÅ 4 ST.... RING MIG PÅ 0730656255 FÖR ATT BOKA SAMT FÅ KONTOUPPGIFTER!!! HÄMTAS I UPPSALA ELLER STHLM ELLER SKICKAS MOT FRAKTKOSTNAD!!!!
MÅSTE FÅ ALLA SÅLDA SAMTIDIGT (PGA AV FRAKT...)SÅ SAMLA IHOP 4 ST KÖPARE NU!!!

SOM NI SER ÄT DET SPARCO SOM GJORT DOM!!!!

Ordinarie pris är 2875:-!!!

OBS HELT NYA i kartong!!!!!

RING MIG PÅ 0730656255!!!!

Bifogat

• framskärm.jpg
    framskärm.jpg
    31.7 KB · Visningar: 75
Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Hehe, vi e inte som duccefnuttarna..
Där e kålfiiberskärm fram ett måste, jag nöjer mig med min i glasfiber. :tummenupp

Kom igen nu ICKO klart man MÅSTE hen framskärm på hojen....:yoparty Glasfiber tål ju knappt ett stenskott utan att spricka! Har en bokad så tre till behövs!!! Sen är det ju inte så dyrt heller.... Perfekt att pyssla med i vinter om man inte har störe saker för sig..... (som jag har....:D)

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Kom igen nu ICKO klart man MÅSTE hen framskärm på hojen....:yoparty Glasfiber tål ju knappt ett stenskott utan att spricka! Har en bokad så tre till behövs!!! Sen är det ju inte så dyrt heller.... Perfekt att pyssla med i vinter om man inte har störe saker för sig..... (som jag har....:D)

Fast iofs..
Jag har ju kolfiberkåpor, om man skulle gå hela vägen ut kanske!? :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar