tjena,en gammal man på mitt jobb äger en sp2:a.nu ska han starta upp den efter vintern. I instruktionsboken står det att man ska byta olja om den stått mer än 4 månader.då undrar han om han ska varmköra innan eller inte
tjena,en gammal man på mitt jobb äger en sp2:a.nu ska han starta upp den efter vintern. I instruktionsboken står det att man ska byta olja om den stått mer än 4 månader.då undrar han om han ska varmköra innan eller inte
Tänkte bara ödmjukt välkomna mig själv till sp1 tråden...
Blev ägare till en idag. Efter hemresan på a 30 mil är känslan att jag inte kommer ångra mig.....ngnsin =) Ljudet..ljudet.....
Nere i twinträsket för alltid..
Välkommen i gänget
Den är rätt törstig även efter ommappning men det är en grym hoj som helt klart är värt de!Ahh man tackar! =)
Det var tamejfan en törstig hoj iaf...lätt värt det...
Men har läst att detta går att åtgärda med powercommander?
Är jag helt ute och cyklar?
Slirkoppling på SP1?
Råkade ut för en märklig sak idag då jag växlade ner lite för ambitiöst. Istället för att få en duktig bakhjulsstuds eller låsning så kändes det som att kopplingen frikopplade/slirade. Är det någon som har koll på om det sitter slirkoppling på SP1:an? Har itne kunnat läsa att det ska finnas, men detta var en klockren slirning/frikoppling. När jag sen gav gas igen så fanns greppet i kopplingen precis som det ska. Jag testade en gång till och samma sak igen.....så det var itne en tillfällighet.
/inte full koll på allt
Slirkoppling ... en klockren slirning/frikoppling... gas igen så fanns greppet i kopplingen precis som det ska. Jag testade en gång till och samma sak igen.....så det var itne en tillfällighet.
Nä men, Grattis för fan! Kan ju inte bli bättre
Känner du att du prompt vill ha bakhjulsstuds så kan vi göra ett byte då jag ogärna vill ha det samma på bana
Prova o byt främre o bakre spolen till att börja med.attans...nu bråkar spettan.
Prova o byt främre o bakre spolen till att börja med.
Sådana borde gå o hitta på skroten kan man tycka...
http://www.bike-teile.de/index.php?seite=startNågon som vet nån reservdels försäljare utomlands? typ tyskland...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|