Saknar min spetta lite,,,
Har fortfarande ett kåpset till salu !!
Har du inte fel bilder som du kan lägga upp i ditt garage....?!
Har solen smält panelen? Sätt på ett svettband på bromsvätskebehållaren....
En sak undrar jag över!! HUR FAAN KUNDE DU SÄLJA EN SÅN UNDERBAR HOJ
Men när man har köpt en Kawa så gör dem flesta så här
![]()
Nu är du finkänslig, klart det går att skjutsa på. Åka långt är heller inga problem, den är så grymt stabil så touringåka i 200 längre stunder är inga problem!Jo jag vet, men det blir lite dyrt att ha 2 hojor, då frugan gärna vill åka med, så behövdes en större hoj, Spettan i all ära, men det e fan ingen hoj man åker långt eller skjutsar på....![]()
Nu är du finkänslig, klart det går att skjutsa på. Åka långt är heller inga problem, den är så grymt stabil så touringåka i 200 längre stunder är inga problem!
Jo Spettan i all ära, men det e fan ingen hoj man åker långt eller skjutsar på....![]()
Den fungerar som ett förstorings glas åt solen..... Och då kommer panelen bli så.... Har ett litet märke på min oxå... Vad är gjort på din hoj? Kolla in mitt garage för att se vad jag gjort med min....
Behållaren smälter INTE!!!! Spelar ingen roll om du har mörkt glas då det händer när solen ligger på snett bakifrån så att säga.....
Vad sa Mr Snake, eller rättare sagt sa han inte?!
Men varför skulle jag ha ett svetarband på bromvätskebehållaren????![]()
Du SKA ha ett svettband på bromsvätskebehållaren för att INTE solen ska projekteras genom bromsvätskan som ett förstoringsglas och smälta panelen runt hastighetsmätaren! När solens strålar går igenom bromsvätskan fungerar det som ett förstoringsglas.... Hänger du med?
Om inte, gör bara som jag säger!
Han sålde ju crashkåpor till den? Klart ha har kört på bana då.....
Vad är gjort på hojen? Moddar? Kolla: http://www.rc51.org/
Mvh Fredrik
Joo du han sa att han inte va någon bansmiskare och inte riktigt kunde
åka som en flåbuse!Samt att åka på bakhjul inte va hans grej! Men det blev en klar överraskning för mig att se Spettan på forumet och att Snake "förra" ägarn är medlem här också
Så när jag har gått igenom hela SP1:an tråden så sa han ca 40% av sanningen till mig och detta gör mig lite orolig
ja du vet.... Men varför skulle jag ha ett svetarband på bromvätskebehållaren????
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |