Biltmore
Blood Group: Red
Nej, troligen skulle 50.000:-ligga närmare verkligheten....
Förresten SKA en Spetta vara röd!
Förresten SKA en Spetta vara röd!
Undrar lite...fanns SP-1 med denna Castrol lack, eller har någon skojat till det i efterhand? (vet att SP-2 fanns i Castrol..)
Dekalerna ligger utanpå lacken som original (utom på bränsletanken där de ligger under lacken).Håller på att restaurera ett set röda kåpor till en spetta och undrar om dekalerna ligger under eller utanpå klarlacken som original?
Tack! detta gav mig en mycket tydligare bild över vad man ska gå på när man letar .
Jag har en uppsättning SP-1 2001 fälgar jag kan tänka mig att sälja. Lägger väl ut annons vad det lider, men PM:a gärna om någon är intresserad.
/m
Vad ska du ha för dem? jag har redan skaffat mig en annan framfälg men det är ju alltid bra med ett extra sett fälgar att ha regndäcken på.
Vad är den stora skillnaden mellan SP1 och SP2?
Står en snygg sp1 till salu på blocket...... http://www.blocket.se/vi/19050115.htm?ca=10_s
är du med eller!!!!
Det du skall göra är att kolla noga upp det dokumenterande detaljerna SERVIce... är detta OK så behöver inte du vara orolig.Jag köpte min i LÖRDAGs (Göteborg) och det finns en i Stockholm och jag fick ner priset till 52000 det är bara att hugga.Den hojen har papper som är OK men!!!! jag har inte sett dessa i verkligheten.
Bilder..... KUL för dig!!!!! Ska du ner till Lelleträffen -09?! Det är ett måste!!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|