Slappa
Rage closed inside!
Ingen sport att åka buss när man kan köra motorcykel liksomHmm jo det är som vi Sp1:a ägare säger "Den kräver sin man" Kycklingar får hålla sig till skramlaha och sånt fyrcylindrigt skit
Ingen sport att åka buss när man kan köra motorcykel liksomHmm jo det är som vi Sp1:a ägare säger "Den kräver sin man" Kycklingar får hålla sig till skramlaha och sånt fyrcylindrigt skit
Hej på er.
Funderar på att ev köpa mig en sp1, men skulle behöva lite mer info först.
Hur den är rent körmässigt, känns den klumpig, lätt svängd mm?
Har haft en tl1000r innan, tyckte att den var trevlig motormässigt men helt bedrövlig att köra (stor och klumpig). Sp1 ser smidigare ut men dom ligger väl ungefär lika i vikt?
.. kräver mao en övning i kopplingsslir.
Sedan trivs den med ett högt tempo snarare än knixiga kurvor...
Har fått ett o annat plötsligt stopp i depån...
Väl i kurvorna går hon som ett smäck!
Tackar för infon. Gäller bara o hitta en sp1, vilket verkar omöjligt.
Ingen sport att åka buss när man kan köra motorcykel liksom
Nu låter du väldigt mkt som Fursten, du vill inte köra ett race också för att komplettera din imitation?Säger en sån som inte kan åka hoj och tror att man åker fortare än Rossi
Nu låter du väldigt mkt som Fursten, du vill inte köra ett race också för att komplettera din imitation?
Sluta dra ner nivån i tråden med ditt spam!
För att du var tvungen att göra det till nån märkeskamp.Hmm.Varför ta upp detta med imitation?? Har jag utmanat dig på något sätt eller? Du verkar vara en hetsporre istället för att vara slapp! Men jag trampade dig på lilla tån och om jag kränkte dig så ber jag om ursäkt! Och om jag vore dig så skulle jag inte jämnföra 2 olika personer som du inte känner för det passar inte dig.
Nu låter du väldigt mkt som Fursten, du vill inte köra ett race också för att komplettera din imitation?
Sluta dra ner nivån i tråden med ditt spam!
Äsh killen har nog blivit utslängd ur r1 tråden så han måste vara här och hacka på oss nu istället.
Hey fårstår du inte skillnaden på trådarna? Tycker du sp1 är skit så dra! Låt oss andra få prata om det vi gillar och häng i nån annan tråd och predika.
Har börjat leta efter en fin SP1; hur långt har era SP1r gått? vad är normalt efter 7-9 år?
Hade sp1a när du gick i blöjor så ja kan inte se problemmet.Hey fårstår du inte skillnaden på trådarna? Tycker du sp1 är skit så dra! Låt oss andra få prata om det vi gillar och häng i nån annan tråd och predika.
Hej på er.
Funderar på att ev köpa mig en sp1, men skulle behöva lite mer info först.
Hur den är rent körmässigt, känns den klumpig, lätt svängd mm?
Har haft en tl1000r innan, tyckte att den var trevlig motormässigt men helt bedrövlig att köra (stor och klumpig). Sp1 ser smidigare ut men dom ligger väl ungefär lika i vikt?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|