fazerfun
Gudomlig sporthojare
Någon som kan upplysa mig om serviceintervall på en Sp1 -01:a?
Tack på förhand!
600 mil som alla Hondas sportmaskiner. 2400 har jag för mig är första "stora" servicen med ventilspelkoll mm.
Någon som kan upplysa mig om serviceintervall på en Sp1 -01:a?
Tack på förhand!
600 mil som alla Hondas sportmaskiner. 2400 har jag för mig är första "stora" servicen med ventilspelkoll mm.
Det finns två modeller av originaloljefilter till SP-1. Ett blått som är något längre (om jag minns rätt) och betydligt dyrare och ett som är svart och något kortare och betydligt billigare. Köp det svarta om du vill ha original (båda passar SP-1). Annars finns det alternativa tillverkare som gör kvalitetsoljefilter: Champion, Hiflo filters etc.
Vart kan man köpa billiga oljefilter till sp1or? Mc varuhuset i sthlm ville ha 393 kr för ett sketet filternormalt brukar det ju kosta 100-150 spänn för ett filter till en hoj.
Vart kan man köpa billiga oljefilter till sp1or? Mc varuhuset i sthlm ville ha 393 kr för ett sketet filternormalt brukar det ju kosta 100-150 spänn för ett filter till en hoj.
har monterat en öppen luftfilterbox istället... svart ram är så snyggt!!!!
Men snälla pajk! Sök lite i trådarna, där är ju hur mycket som hellst...... Hur gör man? Hur ser detta ut "den öppna luftfilterboxen"? Har du bilder skicka gärna eller visa upp!!!! Eller har någon annan lite bilder ...
Instruktioner TACK!! varför bytet? Vad blir det för skillnad? Hur gör man? Hur ser detta ut "den öppna luftfilterboxen"? Har du bilder skicka gärna eller visa upp!!!! Eller har någon annan lite bilder så mottages detta med ett stort![]()
Tack på förhand!!!!![]()
Men snälla pajk! Sök lite i trådarna, där är ju hur mycket som hellst...
Eller googla lite på Duhrban, så hittar du...
Latmask
![]()
Va tusan...Japp,då var Spettan borta!Blandade känslor men känns ändå bra på nåt konstigt sätt.
Kan upplysa om att den (2400) servicen enligt MC-verkstan i E-tuna kostar från 4800 kr.
// marowex
Vore de inte för att den vägde som ett bojsänke så skulle ja köpa en sp1 igen![]()
Japp,då var Spettan borta!Blandade känslor men känns ändå bra på nåt konstigt sätt.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |