Dr E skrev:2299089Har ett Akrapovic helsystem till en SP-1. Har ingen användning för detta. Någon som är intresserad??
Vad är det värt? Det är i fint skick men grannarna klagar när jag startar på morron kl6.50. Kollade & ett nytt kostar 23.325 riksdaler.icko skrev:2303141Skulle va för o ha ett i reserv då..
Vad ska du ha för det??
Det fungerar med ett vanligt 12V universalrelä också om du inte får tag i ett original "fuel-cut-off-relay". Det är ett vanligt relä med slutande kontakt (NO).MickeG skrev:2303931Någon som har ett fuel cut relä över???? Mitt har pajat och skulle behöva ett till helgens bankörning.
Eldstorm skrev:2305477Det fungerar med ett vanligt 12V universalrelä också om du inte får tag i ett original "fuel-cut-off-relay". Det är ett vanligt relä med slutande kontakt (NO).
Använd flatstift till originalsnabbkopplingsfästet och flatstiftshylsor till det nya reläet. Reläkontakten är bruna respektive svart-vita tråden(jord). Reläspolens minussida är den andra svart-vita (jord - ihopkopplad med reläkontakten) och den brun-svarta går till reläspolens plussida.
MickeG skrev:2008733
Passa även på att göra pair system mod, så slipper du
att hyndan poffar när du släpper av på gasen.
Dom coola sakerna hittar du här + att din hoj blir bättre att hanteraRuaro skrev:2329253Hallå alla spettare.. har precis införskaffat mig en sp1a.. hade en tl1000r innan som en kompis lyckades krascha innan jag fått mitt kort .. kör upp om 3 veckor och då blir det åka av. redan testat hojjen ett par gånger och är mycket nöjd.. några förslag på billig styling till den eftersom den är helt orginal förutom dämpare och en ny undertail.
lorkan skrev:2351958Kan inte någon mata mig med lite information om SP1&2-hojarna, de görs inte längre om jag har förstått det hela rätt? Varför inte?
Bland det snyggaste Honda har byggt tycker jag.
Eldstorm skrev:2352353Förra årsmodellen (2005) togs även in i Sverige av Honda efter ett uppehåll för 2003 och 2004. Priset sänktes från att ha varit 149.900kr till 129.900kr (lika som för CBR1000RR).
Modellen kommer troligen inte att utvecklas vidare i och med att den inte tävlar i SBK längre, så det är också en anledning till att de flesta hellre köper den nyare och modernare "bladen".
SBK = Superbike World Championship.lorkan skrev:2352685Vad är SBK...
Bara färgen skiljer.lorkan skrev:...är en SP2 från 03 exakt samma som en 06a då?
sp2 skrev:2351953Tyvärr skall jag göra mig av med min Sp!
Det är en -02 som gått ca 2000 mil!
Utöver allt orginal sitter det styrdämpare, chimsad ridehigh, pc3, KN-filter och öppna burkar på!
Sen har jag massor med extraprylar som:
Komplett orginal/krasch-kåpset med lampor både fram och bak samt ruta och backspeglar, undertail + tank med pump!
Komplett uppsättning hjul med skivor, drev mm.
Sen har jag även lite andra prylar till tex. ruta, fotpinnar, gaffelben, extra stoppade dynor mm.
Hör av dig om du är intresserad av något!
MickeG skrev:2353030Ja ja till salu.....nu när du testat min är det bara att börja bygga lite.
Tyvärr var jag på Gelleråsen i onsdags och skrotade så det blir till att köra fighter resten av året
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|