Honda SP1-tråden

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
SP1 träff i Stockholm !!

TRÄFFLISTAN

3 juli
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©
8.
9.

10 juli
1. Mr.Twin
2. SwePatrik
3. Biltmore
4. Roger_SWE
5.
6.
7.
8.
9.

Stanic? Jesperado? Kåre? Wass? Dofilus?

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Last edited:

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Grattis alla nya spetta ägare:tummenupp Faan så många hojar det fanns helt plötsligt och jag som trodde att Spettan var en udda hoj:va Jag får nog tänka om,det är en dussin hoj som alla andra tråk cyklar.... däääm:huvet

Hur går det med TRÄFFEN då grabbar!!!!!!!:tungan

dofilus

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2007
Hoj
Honda Cr500AF och nåra fler...
SP1 träff i Stockholm !!

TRÄFFLISTAN

3 juli
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©
8.
9.

10 juli
1. Mr.Twin
2. SwePatrik
3. Biltmore
4. Roger_SWE
5.
6.
7.
8.
9.

Stanic? Jesperado? Kåre? Wass? Dofilus?

Måste klura lite, inte direkt grannar med er....

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Kostar på att ligga på topp....

Kollade nyss vad en original flong ny undertail kostar till perlan...håll i er...3870 spänn :huvet:huvet:huvet För en bit plast???

"Jaa det är inget som är direkt billigt till som dära SP2...ere HRC så ere höhö" flabbade killen på Sthlms mcvaruhus "Men det ingår ju stänkskärm också så det är mkt plast iofs"

Kollade på ebay nyss och det är soprent...på tyska heter det fö Heckunterverkleidung men alla träffar är sånt eftermarknadscrap:gnissla

Jaja det är väl bara att slanta då om man ska få den i trafik innan augusti....

Grattis alla nya spetta ägare:tummenupp Faan så många hojar det fanns helt plötsligt och jag som trodde att Spettan var en udda hoj:va Jag får nog tänka om,det är en dussin hoj som alla andra tråk cyklar.... däääm:huvet

Hur går det med TRÄFFEN då grabbar!!!!!!!:tungan

Jo men det bokar väl på hyggligt eller....frugan och kidsen är borta den helgen så nu hoppas jag verkligen att det blir av.:tummenupp

Last edited:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Träffen ser jag verkligen fram mot!!! köra runt & bullra i Stockholmstrakten på dagen, inta cafét vid Rosershill, sen grilla & dricka tjeckisk öl & snacka skit...jag utgår ifrån att vi går ner & torrvarvar mitt i natten också! med risk för att du blir vräkt från villan Marcus! muahhaaa!!! :D

Stanic

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2007
Hoj
Ducati
--> Stanic Köpte du den i UPPSALA? Gott ljud?! Då har du inte hört min kan jag lova.....

Japp, den i Uppsala, körde hem till Alingsås :)

Skitkul idé med SP träff, måste dock kolla om jag kan vara ledig, jobbar bägge helgerna/N

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Kollade nyss vad en original flong ny undertail kostar till perlan...håll i er...3870 spänn :huvet:huvet:huvet För en bit plast???

"Jaa det är inget som är direkt billigt till som dära SP2...ere HRC så ere höhö" flabbade killen på Sthlms mcvaruhus "Men det ingår ju stänkskärm också så det är mkt plast iofs"

Kollade på ebay nyss och det är soprent...på tyska heter det fö Heckunterverkleidung men alla träffar är sånt eftermarknadscrap:gnissla

Jaja det är väl bara att slanta då om man ska få den i trafik innan augusti....

Jo men det bokar väl på hyggligt eller....frugan och kidsen är borta den helgen så nu hoppas jag verkligen att det blir av.:tummenupp

ring SAMS motor, HALVA PRISET hos dom FLÅNG NYA:tummenupp han tar hem dom från tyskland, som tur e behövde jag aldrig ringa till dom, min gick ju igenom med undertail:tungan

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
--> Stanic Köpte du den i UPPSALA? Gott ljud?! Då har du inte hört min kan jag lova.....

Japp, den i Uppsala, körde hem till Alingsås :)

Skitkul idé med SP träff, måste dock kolla om jag kan vara ledig, jobbar bägge helgerna/N

:tummenupp:tummenupp TA LEDIGT !! :tummenupp:tummenupp
Detta kanske bara händer en gång eller annars så blir det så JÄ...la bra och roligt att det kan blir en återkommande träff :va:nicka

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Träffen i Stockholm 2009

Hmm? grabbarna som inte bor i Stockholm vilken väg kommer ni att åka blir det E4 eller blir det E20 upp till huvudstaden!??? För annars så skulle vi kunna åka upp tillsammans :yoparty

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Träffen ser jag verkligen fram mot!!! köra runt & bullra i Stockholmstrakten på dagen, inta cafét vid Rosershill, sen grilla & dricka tjeckisk öl & snacka skit...jag utgår ifrån att vi går ner & torrvarvar mitt i natten också! med risk för att du blir vräkt från villan Marcus! muahhaaa!!! :D

Damn straight :tummenupp:banana

ring SAMS motor, HALVA PRISET hos dom FLÅNG NYA:tummenupp han tar hem dom från tyskland, som tur e behövde jag aldrig ringa till dom, min gick ju igenom med undertail:tungan

Låter helt otroligt bra, tack för tipset mannen :tummenupp

Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Vad är det med undetrtailen som inte blir godkänt? Är det bara blinkersen eller? Jag monterar original PÅ regplåten när jag besiktar och byter sedan regplåten och tar bort original blinkers och kopplar tillbaka min dioder.... Har du bild på hur det ser ut? Tror du kan komma undan mycket billigare än så!!!

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Vad är det med undetrtailen som inte blir godkänt? Är det bara blinkersen eller? Jag monterar original PÅ regplåten när jag besiktar och byter sedan regplåten och tar bort original blinkers och kopplar tillbaka min dioder.... Har du bild på hur det ser ut? Tror du kan komma undan mycket billigare än så!!!

Ja framförallt är det de integrerade blinkarna men bottom line är jag originaltorsk. Jag har full respekt för de som inte gillar fabrikshäcken men jag har lite svårt för alla eftermarknadsdiodvarianter....få är snygga, än färre har bra finish och passform. Men det är jag det :)

Men visst, jag vill inte betala 3800 om jag kan slippa :gnissla

Jag undrar...vad står "SP" för i SP1 / SP2...?

Stor Penis??? :D

Sport Production?

Last edited:

razorback

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2007
Hoj
Aprilia RSV1000R 2003
Nybesiktigad u.a

Blankt papper på besiktningen MED undertail och MED mina Laser Deepthroaters :tummenupp (dock med dB-killer istoppade.)

Killen pratade mer om hojen än vad jag gjorde, justerade tom halvljuset!

Känns skönt, 2 år till nästa besiktning!:tungan

Me like bilprovningen!

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Sp1an i all ära, men orginaltailen looks like crap...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept