Biltmore
Blood Group: Red
Word....
Men allvarligt....vad är det här nu då?
Ända sedan inlägg xxxx har det tjatats om en träff för att vi ska träffas live. Nu är det på g inom inte alltför många veckor och då drar sig vips två personer ur för att de kastat lite sand på varandra?? Kom igen nu, hur gamla är ni???
Backa bandet, kliv ned från offerbålet och skippa den värsta ironin och spydigheterna om ni inte behärskar konsten.
Fredag som det ser ut.
Honda Mc-center i Helsingborg talade om detta för mig när jag tog upp detta med läckande tankar. Och detta var nytt för mig också,det var därför jag rekommenderade killen att ta kontakt med HONDA!
Jag hoppar av!! tack för mig grabbar.... Om inte annat så kommer det bli fest på Gotland och hoppas att några av er kommer ditt.
Det är lungt med Abethebabe och mig Grabbar!! Vi är inte osams ett litet missförstånd bara men det kan väl hända vem som eller hur
Tack för mig, hojen är nu såld...
Men jag kommer igen med kraft så fort ekonomin tillåter.
Krama varandra i trafiken!
/Klasse
/Klasse
Tack för en smidig affär och en mycket trevlig hoj.
/Thomas
/Thomas
/Thomas
När: Fredag 3 juli
Var: hos undertecknad i Huddinge, söder om stan. Ni som kommer e4/e20 behöver alltså inte åka runt eller genom stan. Har gott som sängplatser (såvida man inte har Hästens krav på underlaget). Garage finns också
Hur: Tja förutom glatt och trevligt så kan vi ju sätta agendan gemensamt. Ska vi åka något på fredagen eller "bara" hänga? Lördag kommer säkert att bli kanonväder och då är ju Rosenhill och Slingerbulten ett måste såvida inte lokalbefolkningen varit ute och sandat eller dieslat ett antal strategiska kurvor....
Mat: ja. Ta med er det ni vill äta/grilla. Dricka mm fixar jag så splittar vi kostnaden broderligt.
Övrigt: Glöm inte kameror för att föreviga eventet
Vilka: So far...
1. Softishman
2. abethebabe
3. Mr.Twin
4. SwePatrik
5. Biltmore
6. Roger_SWE
7. A©
Abbes och mr Twins avbokningar tar jag inte på allvar ännu...det luktade lite för mkt bränd martyr där... Kom igen nu boys, klart ni ska hänga på!
/Klasse
/Thomas
du får ta mitt avhopp på allvar den här gången.
har precis bokat om våra semesterplaner, jag och min familj lämnar detta land redan dagen efter midsommar för en färd ner mot UNGERN jag har begärt men inte fått semester V.29 tyvärr och jag vill NER eller rättare sagt, jag SKA därför får vi tidigarelägga resan.
vi ska vara nere V.26 samt halva V.27, sen blir det tyskland på vägen hem i fem dagar, skulle ni vilja flytta festen så är det helgen V28 jag kan annars får jag vara med en annan gång, synd då det hade varit kul å träffa er
sorry guys
Kul att du gillade den! sköt nu om henne som du lovade!
Marcus!! jag kommer på träffen såklart! även om det blir med annan hoj!
Välkommen! Vill du vara med på SP1/2 träffen vi ska ha den 3 juli?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|