Wow grattis till en riktigt fin hoj.Det blev köp av SP1:an, en original hoj med som gått under 1000mil i fantastiskt ”nyskick. En uppsättning Micron ljuddämpare sitter på nu och original ljuddämpare följde med, dock inga HRC grejer.
Skrivet 2006. det har gått några år. 2023, typ 17 år sedan och priserna ligger kvar! ;-)Har ingen än tyvärr men skulle gärna vilja ha en!
Tråkigt att alla tycker att millen är en bättre hoj (vilket den säkert är) hondan är iaf i mitt tycke bra mycket snyggare
Sen är ju andrahandsvärdet ganska rekordhögt 60-70k för en 00 med 3-4000 mil på mätarn känns lite saftigt
....vilket iofs inte gatversionen av SP1 fick, den är väldigt "standard för att vara en homologiseringsmodell. För ett på gatan pris på över 140 000 (2000) så hade man ju kunnat bjussa på tex Öhlinare och lite mer HRC godis. +20 hästar till hade inte heller suttit i vägen.Den vanliga VTR heter Firestorm. Den här homologiseringsbajken heter VTR1000 SP1.
SP i motorcykelvärlden betyder Sport Production och avser en modell som fått speciell utrustning för att fungera bättre på bana.
Definiera "brutalt"Jag har en sådan., Ska med till mc-mässan i Halmstad arena.
Inte till salu. Men ett BRUTALT bud kan få mig att tänka om. Inte lika med att jag avstår den. View attachment 481242
Grattis, stabilt tillägg till samlingen!Det blev köp av SP1:an, en original hoj med som gått under 1000mil i fantastiskt ”nyskick. En uppsättning Micron ljuddämpare sitter på nu och original ljuddämpare följde med, dock inga HRC grejer.
Köp min.Grattis, stabilt tillägg till samlingen!
Så mkt HRC godis kom dom inte med original tyvärr. Men du har iaf klibban på sidokåpan som ofta brukar vara bortskrapad i tron att det är dekaltrim.
Usch nu blev jag sugen på en SP1/2 igen...
Lite negativt, gör ett stort hål i plånboken. Fyller en annan plånbok... då +Definiera "brutalt"
Bilder? Pris?Köp min.
Hur stort hål tänkte du dig?Lite negativt, gör ett stort hål i plånboken. Fyller en annan plånbok... då +
Ber om ursäkt Fazerfun. Superbikesamlingen är inte komplett än. Att sälja den var bara en tanke som uppstod just då. Inte alls genomtänkt. Det är inte SP1:ans tur!Hur stort hål tänkte du dig?
Ok inga problem. Kommer du på andra tankar så finns jag här...då och dåBer om ursäkt Fazerfun. Superbikesamlingen är inte komplett än. Att sälja den var bara en tanke som uppstod just då. Inte alls genomtänkt. Det är inte SP1:ans tur!
PMBilder? Pris?
Får nog fixa den där HRC klibban...Grattis, stabilt tillägg till samlingen!
Så mkt HRC godis kom dom inte med original tyvärr. Men du har iaf klibban på sidokåpan som ofta brukar vara bortskrapad i tron att det är dekaltrim.
Usch nu blev jag sugen på en SP1/2 igen...
I framkant på tankenFår nog fixa den där HRC klibban...
ups! Där står att det ska vara 3 hrc klibbor. Var ska den tredje sitta? 2 på kåpan vid/under sadeln. View attachment 482310
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|