Det har skrivits om ämnet tidigare här i tråden och då nämndes det något om distanser. Undrar om dom finns att köpa eller måste man tillverka själv?
Kolla sidan fem i den här tråden.. finns ritning på distanser där.
Det har skrivits om ämnet tidigare här i tråden och då nämndes det något om distanser. Undrar om dom finns att köpa eller måste man tillverka själv?
Är det samma stänkskärm/batterihållare på X11 och blackbird?
Skulle vilja ha en annan att kapa i när jag monterar undertail, och hittar ingen X11 skärm till salu.
Sent from my MB525 using Tapatalk
Letar också efter en beggad stänkskärm/batterihållare att kapa i. Om du får reda på om det funkar med blackbirdens får du gärna hojta till.
Fridens.
Sätt dit två plåtbitar på bakramenKlart!
Fler bilder i garaget.
Sätt dit två plåtbitar på bakramen
Som jag gjorde min höjdes 100 mm
Jag tyckte det blev riktigt snyggt
Tror det finns bilder i mitt garage efter
Höjningen
Jag har tänkt höja bak.
La du emellan vid stötdämparens övre fäste? I så fall, hur tjock plåt använde du för att få en så brutal höjning?
Sent from my MB525 using Tapatalk
Tack som fan, vore ju kul om du kunde komma hem till Katrineholm med din mc i sommar, hörde att du kände Klas, då kan han med följa med han åker ju Cagiva Raptor 1000. Nu ska jag bara bestämma mig för vilket effektsystem jag ska beställa från Danmoto.
Tack som fan, vore ju kul om du kunde komma hem till Katrineholm med din mc i sommar, hörde att du kände Klas, då kan han med följa med han åker ju Cagiva Raptor 1000. Nu ska jag bara bestämma mig för vilket effektsystem jag ska beställa från Danmoto.
vilket effektsystem jag ska beställa från Danmoto.
Gjorde en bricka igår, 6mm tjock.
View attachment 333084
Men det fanns inte tillräckligt mycket gänga kvar
View attachment 333085
Bilden togs innan brickan lades i.
Så nu får jag såga till en tunnare bricka. Får nog inte in mer än 3 mm om muttrarnas låsning fortfarande ska funka. Eftersom skruvarna är svetsade på dämparfästet blir det lite bökigt att byta till längre skruv.
Annars får jag bygga nya övre fästen från scratch.
Sent from my Motorola Defy using Tapatalk
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |