Svenesse
Streetfighter
Sjukt sugen på att åka hoj nu, så har man ingen kvar
Någon som vurpat under året eller reparerar sin x-11:a så finns här lite delar.http://www.sporthoj.com/annonser/?id=50265
Bilder på min best när den är färdig kommer upp i denna tråd.
Omsvetsad bakram, bakkåpa från racehoj, pulverlackad ram/sving/fälgar.
Omlackad i mattgrå, ny framlampa/styre/mätare mm mm mm
... En fördel med Holland, förutom den längre säsongen, är att man SKA åka mellan bilarna och ställa sig längst fram vid rödljusen och vid bilkö. Bekvämt när det är mycket trafik, och bilarna släpper fram utan knussel...
Vad jag har läst så ska X11:an vara strypt med några brickor i insuget. Nån som har mer info om det stämmer?
Och en nackdel med Holland är att de fotar en bakifrån från anonyma plåtskåp och skickar bötern hem till reg. ägare...
Köpte samma styr-hållare som svenesse hade på sin hoj, men hur monteras de på den här hojen?
Verkar inte finnas npgra färdiga hål. View attachment 335285
Svenesse, hur såg det ut på din hoj?
Sent from my Motorola Defy using Tapatalk
Bakdäcket snart slut, föredrar livslängd/många mil före bandäck/mycket nedlägg pga körstil och budget.
Önskar förslag på prisvärd däcktyp till X11. Någon?
Eller så skirver alla X11-ägare vad de kör på och hur nöjd man är så sållar jag från det...
Bakdäcket snart slut, föredrar livslängd/många mil före bandäck/mycket nedlägg pga körstil och budget.
Eller så skirver alla X11-ägare vad de kör på och hur nöjd man är så sållar jag från det...
Nu har jag också blivit lycklig ägare (för jag hoppas att det bara finns sådana?) till en X11 -00'a svart.
GRATTIS!
Hoppas att nån av er kan svara, bromsar (fram) och drivpaket till X11'an är det sammalika som till CBR1100xx?
Vad använde du för bakdel? Och hur blev resultatet? Jag är på g att bygga om mïn Blackbird.
Bromsar är iaf, vet att blackbirden drivpaket passar. men vet inte om det är samma antal kuggar original på dom.
Jag beställde med 2kuggar extra bak och en mindre fram. Då stod det tex VFR800 på påsen. Men det satt som en smäck
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|