Hehe kommer ihåg att jag sprang runt. Första jag försökte göra när jag hade klotat var att få upp hojen igen, gick inte så jäkla bra eftersom nyckelbenet var av...
Enda jag kommer ihåg efter det var en skallig kille med glasögon och svart/gult ställ, antar att det var du Easy_Mike!
Tack till alla som hjälpte mig på plats!!
Så går det när man kör över sin förmåga... KLANT!
Tydligen hade TV-teamet på plats frågat sjuksköterskan i ambulansen om hon kunde fråga mig om jag godkände att de fick använda bildmaterialet till nån grej som jag inte kommer ihåg... var rätt så groggy!
Jag tackar dem också för att de inte klippte upp stället!
Gick snabbt på sjukhuset, totalt 4 timmar. De körde CT-scan på huvud, nacke, thorax och buk = inga skador. Så jag hade extrem tur att jag inte körde rakt in i träden vid sidan av vägen... Kom undan med ett avslaget nyckelben, några blåmärken och självförtroendet har fått sig en ordentlig törn!
Och päronen, syrran och flickvännen var inte alltför muntra när de kom till akuten.
Får se när man är uppe och kör igen, hojen kommer kosta en del att fixa (bara halvförsäkrad)... Frontkåpan sprack, kopplingshandtaget av + ena backspegeln, kylaren är kaputt och det var lite skador bak oxå. Bara bärgningen går på 1800 pistoler!
Tack än en gång! Hoppas vi ses snart igen!
Mvh Fredde