imaster
Bah
Interceptor skrev:2220211Svarat på fel inlägg elr
Nix, jag citerade dig och gjorde en liten för att visa att jag höll med. Sen skrev jag ett nytt stycke där jag la till min egen kommentar...
Interceptor skrev:2220211Svarat på fel inlägg elr
dwestlund skrev:2220920Va det nu flerfilig väg får man väl åka "förbi" på hö sida
Har bestämt för mig att omkörning endast får ske till vänster, oavsett antal filer..... vägfiler alltså...inte delade filer, då kommer piratbyrån , Å A-filer gällde det nog inte heller...
ulf_lundin skrev:2222012Som kollektiv betraktat är vi lustiga. Vill själva sparka in dörrar på bilar men tål inte mer moget agerande från andra
som har synpunkter på att vi bryter mot trafikregler.
GeFeldz skrev:2221842Hahaha vilka det finns!
Se'n får man köra om på höger sida om det finns (minst) två filer i färdriktningen och högsta tillåtna hastighet är upp till eller lika med 70. Tidigare fick man inte det, har jag för mig, men det var långt innan jag tog körkort. Med andra ord så var det en otillåten omkörning! Passa dig!
PerJohan skrev:2222058Fast man får väl köra om på höger sida på vägar med högre högsta tillåtna hastighet högre än 70 om det är kö i båda (eller kanske t.o.m. bara det vänstra) körfältet?
HönaPower skrev:2222192Motivet på kortet var inte så läskigt...haha
Javisst fan moralgottis var det nog tänkte inte på detGottis skrev:2222583men va fan du förstår väl att det är jag som har skickat det som är världens största moral kärrning
Kanske det hoppas det är en tjej och hon är snygg då (snygg hjälm du har)RocketQueen skrev:2222282"Från gänget" Kanske är nån glidar-medlem som blev avis för att de gick snabbare än 140.
Lite komiskt men hemskt patetiskt att inte våga skriva sitt namn.
Spar vykortet, du kanske fått en stalker på halsen Kosz!
kosz skrev:2222644Javisst fan moralgottis var det nog tänkte inte på det
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |