Hotvykort

Rille

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha MT10 -17
Kuritas skrev:
2222572 Ulf_Lundin - Resten av tråden: 1 - 0

Nästa gång är det ingen vykortsskrivare utan en riksdagspolitiker som blir omkörd på insidan. Jag förutspår att motorcyklismen är död någon gång runt 2015.

Det finns hur mycket brottslighet som helst i vårat fina samhälle men att åka motorcykel skulle det vara det värsta man göra :confused:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag har sett en bil med dekalan "Kör jag om dig på höger sida ligger du i fel fil".. Den var klockren.. kanske inte lika bra på hoj om man kör mkt i storstad dock :)!

Jokke_

No money, No honey!
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
Hojlös
haha nä håller med dig! Men har nog ett ganka trist liv om man sitter och skickar vykort till alla på e4:an som kör för fort! :fatta!

:fakta

Tycker inte 160 är nåt ovanligt tempo på motorvägen vare sig de kör bil eller hoj häromkring.:hihi

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 -05
Håller med Uffe, Kuritas och några fler. Tänjer man på trafikreglerna så får man vänta sig att folk ser det också. Vanligtvis ser folk mer än man tror, men bryr sig mindre än man befarar.

I det här fallet har de dock bemödat sig att upplysa personen i fråga om vad de tycker om hans initiativ. Att då springa till hojkollektivet för att be om ryggdunkningar för att döva sin ånger, som han med all säkerhet inte hade ett dugg av innan kortet kom. Det visar bara på hur omogna en del är här på Sporthoj.com. Att tänka efter före är ofta svårt, speciellt för yngre personer. Jag behöver bara vända mig till mig själv.

Jag säger absolut inte att jag kör perfekt på något sätt, jag överträder både hastighetsbegränsningar med råge och gör mindre lämpliga omkörningar ibland, men jag inser samtidigt att det inte alltid är till nytta för mc-kollektivet som sådant.

Summa summarum: Detta vykort är bara ett kvitto på att vi fått ännu en droppe i bägaren.

Ta det lugnt där ute efter bästa förmåga.

Hälsningar.
Tobias.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha