Har anmält mig till superbike på bikeweek ligger och kör 1,07 nu så du lär få jädrigt svårt att hänga med..
hehe kul! Lite draghjälp är aldrig dumt
Har anmält mig till superbike på bikeweek ligger och kör 1,07 nu så du lär få jädrigt svårt att hänga med..
hehe kul! Lite draghjälp är aldrig dumt
Jag får pisk varje gång det rejsas mellan mig och Darth Väder (R1-09). Förarskicklighet, mod och eventuell drevning spelar ganska stor roll
Lägger upp denna här igen för er bmw lovers... som säger att den äger alla hojjar... titta noga vid 1:14 hade raksträckan varit 500 meter längre hade ni nog knappt ens sett kawan på bimmerns onboardkamera... (Ja, han säger att han peta upp en för tidigt men ska man bli så jävla sen då även fast man togdrevat den som en 600?)
Kör du i race mode då? Tycker den stryper sig i sport läget under typ 200km/h
Kör du i race mode då? Tycker den stryper sig i sport läget under typ 200km/h
Fast Kawan har inte en chans mot BMW under samma förutsättningar. En Kawa med helsystem och mappad ger ca 183hk och en S1000RR 190hk.
.....extremt bra plats och göra "testet" på !, nu måste jag genast åka till kawasaki och byta in min sura gamla häck..... Men jag tror inte dom tar emot sånt gammalt skit ens men man kan alltid försöka.....
Känner igen den här grejen från tiden jag körde Hayabusa. Då var det alltid så jäkla superviktigt för alla zx12-förare att berätta om hur mycket snabbare deras hojar var. Vet inte varför det är så jäkla viktigt. Det är lite som alla Göteborgare som alltid ska berätta för oss Stocholmare att Götet är Sveriges framsida även fast ingen här bryr sig
Känner igen den här grejen från tiden jag körde Hayabusa. Då var det alltid så jäkla superviktigt för alla zx12-förare att berätta om hur mycket snabbare deras hojar var. Vet inte varför det är så jäkla viktigt. Det är lite som alla Göteborgare som alltid ska berätta för oss Stocholmare att Götet är Sveriges framsida även fast ingen här bryr sig
Jo, det är i bänken det sen tillkommer den trycksatta luftburken som man knappast kan fixa på en bänk.. då bär det av..
Kan komma och bänka min hoj hos er om ni gör det gratis så får ni se hur många hästar BMW dräparn har..
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|