Murmeldjuret
Gudomlig sporthojare
tveksamt, bmw är gårdagens hoj, kawa är BÄST!
Ja ZZR1400 lär va rätt snabb
tveksamt, bmw är gårdagens hoj, kawa är BÄST!
Jag har film på när jag kör om en Cbr1000rr med min Cbr600rr, någon som vill se?
Detta betyder: 600an är alltså snabbare än 1000-kubikaren från samma fabrikat och samma årsmodell, måste vara att Cbr1000 väger mer än Cbr600... eller något...
Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?
Du är nog rätt ensam om att tycka det där med "nästan". I princip alla tidningar och tester som gjorts har visat på att de höjde ribban rätt rejält. Nu är det ju dock tre år sedan, men det är positivt att alla asiatiska märken fick en känga i röven så att utvecklingen går framåt.Även om jag är en japs lover när det gäller både bil och mc, så är jag ändån rätt imponerad att bmw gör sin första serietilverkad sporthoj som NÄSTAN slår det mesta i sin klass. Det är respekt, men som sagt japsare står före i kön även hos mig
Vem lägger pengarna på en tysk bmw nu för tiden? Blir ju ändå frånåkt av allt från Japan.
Sedan funkar de väl inte så bra på banan heller, tänkte på nerlägg i kurvor och de utstickande cylindrarna?
Det är ju HP4 som diskuteras här...
Ja precis, bmw.
En Fireblade? De går ju som en damcykel, vi pratar riktiga hojar i den här tråden
Min lillebrorsas sysslings pysslings brylling har en BMW 330.
Den steker ALLT
Tror att de flesta håller med mig om att både kawa och bmw går bra men inte i närheten så bra som en gammal pålitlig r1 från 98-01. Hur kommer det sig att dagens hojar bara blir sämre med all ny skit som tc, antiwheelie, abs och såvidare?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|