Htc hero

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Nu är det nära!
Telenor får in Desire nästa vecka, Telia likaså.

Men hur mycket surf behöver man?
Med Telenor kan man surfa hur jävla mycket man vill, medans Telia har ett tak får hur mycket man kan surfa varje månad.
Vad ska jag välja? :va

Och nej, jag vet inte hur mycket jag kommer surfa på mobilen eftersom jag aldrig haft en mobil att surfa på innan :gnissla

Svårt att säga. Jag fick höjd telefonräkning med 1000:- pga datatrafik. Jobbabbonemang visserligen men jag använder datatrafik rätt mycket. Kolla av mail surf mm.

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Svårt att säga. Jag fick höjd telefonräkning med 1000:- pga datatrafik. Jobbabbonemang visserligen men jag använder datatrafik rätt mycket. Kolla av mail surf mm.

Skaffa så fri surf du kan. Iofs beroende på hur du använder telefonen, men några timmars spelande med spotify per dag drar datatrafiken iväg! Men ska du inte surfa, inte spotify'a å sånt, well.. Men då försvinner ju lite av meningen med att skaffa en sån här telefon.

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
Nu är det nära!
Telenor får in Desire nästa vecka, Telia likaså.

Men hur mycket surf behöver man?
Med Telenor kan man surfa hur jävla mycket man vill, medans Telia har ett tak får hur mycket man kan surfa varje månad.
Vad ska jag välja? :va

Och nej, jag vet inte hur mycket jag kommer surfa på mobilen eftersom jag aldrig haft en mobil att surfa på innan :gnissla

Jag använder Telia och tycker det funkar bra.
Gränsen på 0,5 GB nås väl nånstans i mitten av månaden sen sänks ju hastigheten men den är ändå tillräcklig för spotify, webradio, youtube m.m.
Just Telenor vet jag inget om, dock är det många som haft strul med Tele2.

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Har ju inte tid att surfa så mycket på jobbet, och efter jobbet är man oftast hemma, är man inte hemma vid datorn så har man annat för sig än att surfa, Men lyssna spotify när man jobbar kan vara gutt när inte P3 duger. Men man kan ju offline-lyssna..

Jag använder Telia och tycker det funkar bra.
Gränsen på 0,5 GB nås väl nånstans i mitten av månaden sen sänks ju hastigheten men den är ändå tillräcklig för spotify, webradio, youtube m.m.
Just Telenor vet jag inget om, dock är det många som haft strul med Tele2.

Hur mycket saktare går det med begränsning?

Tele2/Comviq är inget alternativ, av ren princip.

Last edited:

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
Har ju inte tid att surfa så mycket på jobbet, och efter jobbet är man oftast hemma, är man inte hemma vid datorn så har man annat för sig än att surfa, Men lyssna spotify när man jobbar kan vara gutt när inte P3 duger. Men man kan ju offline-lyssna..

Hur mycket saktare går det med begränsning?

Tele2/Comviq är inget alternativ, av ren princip.

Här har du allt om telia
http://www.telia.se/privat/produkte...rivat_produkter_tjanster_mobilt_surfaimobilen

"Mobilsurf alltid" heter det jag har.

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Jag kanske är lite korkad, men hur tar man bort apparna man inte längre vill ha?
Har klarat av att dra dem till skrivbordet så att papperskogen kommer fram längst ner, men appen försvinner inte trots att jag lägger den i papperskorgen? :(

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Jag kanske är lite korkad, men hur tar man bort apparna man inte längre vill ha?
Har klarat av att dra dem till skrivbordet så att papperskogen kommer fram längst ner, men appen försvinner inte trots att jag lägger den i papperskorgen? :(

Du går in på Market och trycker "avinstallera"

/ Jens

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Hero är skit har jag kommit fram till... skärmen känner av tummen en bit ovanför och hackar utan att man kan göra nåt, går inte o ringa för den väljer fel siffror... o sms kan man halft glömma....

Kul, skicka in o få ny touch-mojäng.... alltid kul.... blääääääääääääää

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Hero är skit har jag kommit fram till... skärmen känner av tummen en bit ovanför och hackar utan att man kan göra nåt, går inte o ringa för den väljer fel siffror... o sms kan man halft glömma....

Kul, skicka in o få ny touch-mojäng.... alltid kul.... blääääääääääääää

Provat att göra om kalibreringen av skärmen?
Ingen aning om det hjälper, men värt att testa först iaf :)

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Provat att göra om kalibreringen av skärmen?
Ingen aning om det hjälper, men värt att testa först iaf :)

Jodå, funkade 5sekunder ungefär :tummenupp

men tack endå. Blir så trött behöver mobilen i jobbet också och nu kan jag med lite tur ringa ur telefonboken men inget mer... så jävla nice.

Förra telefonen (SE c905) fick jag skicka in 4ggr sen fick jag pengarna tillbaka... here we go again :tuttar

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Efter att ha varit snabbaste smsarn i stan på min W810 är jag nu väldigt långsam..
Använder telefonknappsatsens layout, och när jag ska lägga till nya ord finns inte ÅÄÖ med att välja? :va

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Efter att ha varit snabbaste smsarn i stan på min W810 är jag nu väldigt långsam..
Använder telefonknappsatsens layout, och när jag ska lägga till nya ord finns inte ÅÄÖ med att välja? :va

Tryck och håll in A eller O ?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Öööh. Tanka ner svenska tangentbordet då och installera. Sök på scandinavian keyboard. Funkar hur bra som helst. Finns även ett scandinavian dictionary att tanka ner.

Haha. Har ni missat det!?

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Tryck och håll in A eller O ?

Har försökt flera gånger, funkar ej.

Öööh. Tanka ner svenska tangentbordet då och installera. Sök på scandinavian keyboard. Funkar hur bra som helst. Finns även ett scandinavian dictionary att tanka ner.

Haha. Har ni missat det!?

Jag kan skriva vanliga ord, här, där käften, hålla osv. men när jag tex ska skriva "hållare" som inte finns med i ordboken går jag bet..

Jag har inte ?123-tangenten som visas när man kollar på appen i market, vilken knapp trycker jag på då?

Frågar man inget får man inget lära sig :banana

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Har försökt flera gånger, funkar ej.

Frågar man inget får man inget lära sig :banana

Om du trycker på A och låter fingret vara kvar en kort stund så kommer det upp en 'minimeny' ovanför bokstaven där det står Å, Ä och något annat.
När du fått upp denna meny så drar du fingret till Å eller Ä, utan att lyfta fingret från skärmen. :)

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
När jag ringer med min desire så blinkar skärmen, och man kan bara lägga på (bland annat) när skärmen är ljus.
Hur fan ändrar man det?
Blev förbannad nu precis när jag råkade ringa och väcka pappa bara för att jag inte kunde lägga på fort nog. :mad:
Använder standardtelifånen.

Edit: Det sitter en sensor som stänger av skärmen när man sätter luren mot örat, sensorn reagerar även på händer och överkörda bävrar, that's wai it blinkar.

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...