Huliganer välter båge

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Allt snack om fotbollen kan ni ju bara lägga ner. Finns inga kopplingar what so ever till nåt sportsligt överhuvudtaget i det dom håller på med.
Att dom vill slåss är väl upp till dom och finns inget som helst sammanband till fotboll.

Sambandet vi har idag är ju att de samlas på just fotfollsmatcherna. Samt anser sig representera nåt av lagen. Att sen lagen ifråga helst av allt vill slippa dessa s.k "fans" är en annan sak.
Nä, helikoptrar!! Och låt fotbollslagen betala, inget snack!!

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Vad är det du vill att fotbollslagen ska betala för nånting egentligen ?
Om vi ist tar krogar som exempel, hur mycket bråk är det inte i samband med krogkvällar ? Är det krogarna som ska betala för att polisen kommer dit då också eller ?
Det har ingenting med fotboll att göra bara för att man drar på sig nåt lags tröja och springer ut och fajtas. Om man frågar dom där idioterna så kan dom säkert inte ens rabbla upp vilka som spelar i det laget dom "håller" på.

Jag vill att fotbollslagen betalar för all exrta bevakning som krävs så fort de ska spela en match. på precis samma villkor som exempelvis "Swedish bike meet". Om det är fullt sjysst att skicka dit helikoptrar och ett antal extra markpoliser,l och sen fakturera arrangören för det så måste det vara helt i sin ordning att göra det på fotbollsmatcher också.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Många av de föräldarrna har nog värre saker att gruvas över. "Vasaboys" var ju gänget som de åtalade i Riccardo-målet låg bakom.

/J

Det kan inte stämma, jag tilltalas inte av varken fotboll eller huliganer.

Däremot kan jag efter egna iakttagelser framkasta tesen att fotboll och huliganer nog är lite kamphund ;)

Killarna på bilden har nog inget att göra med fotboll, det är väl det vanliga, unga män som vill bli sedda.

dhhöö... det finns mer som är gay än dig jörgen :D

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Hoj
VifferWaffe -88
men vafan!

här var man beredd på att se ultravåld medelst knogjärn och cykelkedja..

istället får man se ett gäng cs-nördar som med sina förtvinade muskler och källarblekta hy stapplar omkring plirandes i solen och snavar på varandra!!!

:huvet

Mina släktträffar har mer blodvite än det där!

Nä, fram för mer kvinnor i huligan-gängen, så det kommer in lite testosteron på gatan igen!!!
i det klippet fanns det då fan inget av den varan.

MÖG! man blir förbannad!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
haha hulliganr både afa nazis dif och aik har försökt få med mig, jag kan verkligen inte slåss då jag inte ser nyttan i det, vist jag trännade bejutzi i 2 år men det va för skoj skull. iaf dif va värst dom försökte slå ner mig när jag inte ville va med det roliga är att jag i princip bara blocka deras slag (Va två stycken i kaliber med dom i filmen..) och den ända skadade är en av dom efter att den andra oppat på honom :rofl hur sämst kan man bli?!

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Att para ihop fjantiganer med fotboll är lika logiskt som att säga att alla som åker mc är kriminella, bara för att fläskpaddor som Hells Tönters och Fjantitos är det.
Jag har ingen större lust att betala för all bevakning av fläskpaddornas kriminella verksamhet bara för att jag har en mc, lika lite som fotbollen vill ha fjantiganer som kostar pengar.
Om klubbarna får betala skiter fjantiganerna fullkomligt i. Hade dom haft den minsta känsla för "sitt" lag hade dom aldrig förstört för laget.

Rockan

Tune in, turn on, burn out
Gick med
15 Jul 2007
Hoj
07 Suzuki GSF 650
Huliganer ÄR töntiga och fega. Även andra som går omkring i gäng och är "tuff". Man önskar att de stöter på "fel" person och de får en rejäl omgång men det skulle ändå ej få de att sluta...det värsta är att de ser detta som fränt och tufft...undrar om de nånsin själv mår dåligt över det de gör?

Synd på hojen själv skulle jag "lacka" rejält, det var ett par som kutade över mitt biltak i tuffhet som jag "lackade" på, det var mest käft på de men då kokade jag av ilska...:huvet

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha