Huliganer välter båge

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Kanske en dansmatta eller i "första" ring (inte säker på om dom ens gjort det) :D :rolleyes:

Till och med en nybörjare i kampsport svingar bättre sparkar än så. MEN, den kunskapen ska ta mig faan inte användas utanför träningslokalen. Fan i mig!!!! :mad:

Last edited:

Jeppe

Västra MK
Gick med
12 May 2005
Hoj
Kxf 250-08, Husaberg fx 470-01. FXDB -11
Hällre som på filmen en arrangerad fight då ingen oskyldig blir drabbad (förutom hojjägaren då), än att dom släpper lös på nån stackare utanför stadion som bara va där för fotbollens skull..

//Jeppe (Bajen)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Till och med en nybörjare i kampsport svingar bättre sparkar än så. MEN, den kunskapen ska ta mig faan inte användas utanför träningslokalen. Fan i mig!!!! :mad:

Jo, det ska det visst! Hade det skett utanför mitt hem(vilket det aldrig i historien gjorts tydligen) så hade jag gått ut och prylat alla jag fått tag i.

Att de slår sönder sig själv eller vad de nu sysslade med(klassas det som en fight) kan ju kvitta men det är ju när de som bara var där för fotbollens skull blir påhoppade man kan lacka.

Jag har kört förbi dem en gång när det blev fight, det var över på 7 sekunder och sen sprang alla var sitt håll :va

Var får man tag på automatkarbiner med gummikulor? :tummenupp

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Det finns kul-sprute luftgevär !
Man lär dock ha tillgång till kompressor då. Men har man kompressorn på balkongen så går det ju bra att spraya ner på folkmassan. Se till att låsa dörren bara.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Det finns kul-sprute luftgevär !
Man lär dock ha tillgång till kompressor då. Men har man kompressorn på balkongen så går det ju bra att spraya ner på folkmassan. Se till att låsa dörren bara.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

:tummenupp
SK luftvärnluftgevärkanonvariant :tungan Fy fan va ballt att bara ge dem ett par salvor så de slutar och sen riktar de sin ilska mot dig där du står med en öppen dörr och välkomstskylt och sen bara vänder du kanonen mot hallen när de kommer :D :tummenupp
Underbart. Det hade de gillat haha.

Gummikulor is the new shit, måste jag få tag på så man kan rensa upp lite :brynad

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Men å andra sidan så verkar de inte träffa så mycket så ingen blir skadad ändå?
Jo dom snubblade ju på staketet och en fick en smäll när han satt ner typ...

Nån fick en spark på låret också, aj vad ont...

Våld är onödigt men tråkigt men det där var bara kul att se små gangsterthugs försöka slåss, kul på ett tragiskt sätt.

Edit: Dom här har massor av tatueringar på kroppen va?
Eller ja, de kommer skaffa när de fyller 18 och får för mamma.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Alltså, inget fel i att de slåss med varandra. Bara de kunde lära sig slåss ORDENTLIGT så de faktiskt har ihjäl varandra så löser sig problemet fortare än kvickt. Men nä, har ska plutte-snuttas med knutna nävar så ingen gör illa sig- För det vore väl hemskt?!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

:tummenupp
SK luftvärnluftgevärkanonvariant :tungan Fy fan va ballt att bara ge dem ett par salvor så de slutar och sen riktar de sin ilska mot dig där du står med en öppen dörr och välkomstskylt och sen bara vänder du kanonen mot hallen när de kommer :D :tummenupp
Underbart. Det hade de gillat haha.

Gummikulor is the new shit, måste jag få tag på så man kan rensa upp lite :brynad

Eller softairgun, De eldrivna maskingevären med highcap mag (3000-10 000skott) med utgångshastighet på 150m/s (med lite trim) är riktigt roliga. Inte så skadligt med plastkulor heller! :tummenupp

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
förstår mig inte på dessa människor, och kommer aldrig att göra. de gör ingen nytta, varken för sporten eller för nåt annat. när dessa ska tas med hårdhandskarna och få rejält med skit för det de ställer till med undrar man när det ska ske?

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
förstår mig inte på dessa människor, och kommer aldrig att göra. de gör ingen nytta, varken för sporten eller för nåt annat. när dessa ska tas med hårdhandskarna och få rejält med skit för det de ställer till med undrar man när det ska ske?

Jag tror inte ens de vet vad spelarna heter eller vilken position dom spelar:huvet

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
deras föräldrar blir nog stolta när de ser den videon.

Hoppas även att mc-ägaren ser den och identifierar snorungarna och sparkar upp en taggig dildo i röven på var och en av dem så de lär sig veta hut.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tycker att vi ska extrainkalla 50 poliser och en polishelikopter som får hovra konstant ovanför matcherna/arenan, sen skickar vi räkningen till fotbollsklubben som står som arrangör!

Det gör man ju när motorcyklister ska träffas!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
deras föräldrar blir nog stolta när de ser den videon.

Hoppas även att mc-ägaren ser den och identifierar snorungarna och sparkar upp en taggig dildo i röven på var och en av dem så de lär sig veta hut.

Många av de föräldarrna har nog värre saker att gruvas över. "Vasaboys" var ju gänget som de åtalade i Riccardo-målet låg bakom.

/J

fotboll är Gay! Och Så även Alla Hulliganer!

Det kan inte stämma, jag tilltalas inte av varken fotboll eller huliganer.

Däremot kan jag efter egna iakttagelser framkasta tesen att fotboll och huliganer nog är lite kamphund ;)

Killarna på bilden har nog inget att göra med fotboll, det är väl det vanliga, unga män som vill bli sedda.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...