Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Kan slå vad om att dom inte ens har satt sin fot på en matta eller i en ring. Ever...
Kanske en dansmatta eller i "första" ring (inte säker på om dom ens gjort det)
Kan slå vad om att dom inte ens har satt sin fot på en matta eller i en ring. Ever...
Kanske en dansmatta eller i "första" ring (inte säker på om dom ens gjort det)
Till och med en nybörjare i kampsport svingar bättre sparkar än så. MEN, den kunskapen ska ta mig faan inte användas utanför träningslokalen. Fan i mig!!!!
Till och med en nybörjare i kampsport svingar bättre sparkar än så. MEN, den kunskapen ska ta mig faan inte användas utanför träningslokalen. Fan i mig!!!!
J
Var får man tag på automatkarbiner med gummikulor?
Det finns kul-sprute luftgevär !
Man lär dock ha tillgång till kompressor då. Men har man kompressorn på balkongen så går det ju bra att spraya ner på folkmassan. Se till att låsa dörren bara.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SK luftvärnluftgevärkanonvariant Fy fan va ballt att bara ge dem ett par salvor så de slutar och sen riktar de sin ilska mot dig där du står med en öppen dörr och välkomstskylt och sen bara vänder du kanonen mot hallen när de kommer
Underbart. Det hade de gillat haha.
Gummikulor is the new shit, måste jag få tag på så man kan rensa upp lite
förstår mig inte på dessa människor, och kommer aldrig att göra. de gör ingen nytta, varken för sporten eller för nåt annat. när dessa ska tas med hårdhandskarna och få rejält med skit för det de ställer till med undrar man när det ska ske?
Jag tycker att vi ska extrainkalla 50 poliser och en polishelikopter som får hovra konstant ovanför matcherna/arenan, sen skickar vi räkningen till fotbollsklubben som står som arrangör!
Det gör man ju när motorcyklister ska träffas!
Wohoo! Kanske det kommer något bra ur dödandet av bike meet också.
deras föräldrar blir nog stolta när de ser den videon.
Hoppas även att mc-ägaren ser den och identifierar snorungarna och sparkar upp en taggig dildo i röven på var och en av dem så de lär sig veta hut.
fotboll är Gay! Och Så även Alla Hulliganer!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|