Långa farbron
Yster tokfrans
Mark skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om nåra timmar lovar jag ni kommer att med ryggskot!!!
Woodoooo ......iiieeeee <---- kvinnligt skrik
Mark skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om nåra timmar lovar jag ni kommer att med ryggskot!!!
Skorpan skrev:Det ÄR han!!!![]()
![]()
en pinne för dej mellan framfälgen o gafflarna till våren när vi är ute o kör är planeradZane skrev:Jag syftade på fladdermusen![]()
Kan hända att mark har det slappaste organet i gbg, men det vet ni säkert Skorpan och Farbron bättre än jag![]()
får väl ge svaret då: FLATLÖSS!!!Skorpan skrev:en gåta:
vilket är världens minsta pungdjur?![]()
hållundan skrev:Det var tre killar som tjötade om att komma med i guiness rekordbok.
Den första ville komma med eftersom han hade pyttesmå händer, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den andra ville komma med eftersom han hade pyttesmå fötter, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den tredje ville komma med eftersom han hade en pytte pytteliten K-K, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och det dröjde ett tag innan han kom tillbaka. När han väl kom ut frågade hans kompisar hur det hade gått, varpå den tredje killen muttrade förbannat och frågade; VEM FAN ÄR MARK?!
![]()
![]()
![]()
hållundan skrev:Det var tre killar som tjötade om att komma med i guiness rekordbok.
Den första ville komma med eftersom han hade pyttesmå händer, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den andra ville komma med eftersom han hade pyttesmå fötter, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den tredje ville komma med eftersom han hade en pytte pytteliten K-K, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och det dröjde ett tag innan han kom tillbaka. När han väl kom ut frågade hans kompisar hur det hade gått, varpå den tredje killen muttrade förbannat och frågade; VEM FAN ÄR MARK?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Itacha75 skrev:Även om jag inte bor i den lilla byhålan *duckar* Göteborg så bidrar även jag med ett "Mark-skämt".
De sju dvärgarna ... ... en pingvin!"
Gluttan skrev:Börjar det inte bli lite synd om Mark nu?
![]()
Långa farbron skrev:Där uppe där det är tänt har jag släckt.
![]() |
Custom Motor Show 2025
Vårens stora event, som kic... |
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj