Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

Skorpan

Guest
Zane skrev:
Jag syftade på fladdermusen :3freak
Kan hända att mark har det slappaste organet i gbg, men det vet ni säkert Skorpan och Farbron bättre än jag :arsele
en pinne för dej mellan framfälgen o gafflarna till våren när vi är ute o kör är planerad :tummenupp
:lol :lol :lol
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Nu är ribban sagd, hänga ut mig på det viset i min egen tråd när jag är ute och förlustar mig :4skrika

Långa farbrorn har just flyttat till London o fått ett tillfälligt jobb på en bank. Hans första kund kommer o vill öppna ett bankfack.
Långa farbrorn:
-Okej, first I want to see your leg and then you will fill in this blanket.
Kunden stirrar oförstående på Långa farbrorn och funderar på vilket ben han vill se och vilken filt han pratar om. Långa farbrorn märker att kunden ser osäker ut och fortsätter i mjukare ton för att höja stämmningen:

-Do you want a small fack or a big fack?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det var tre killar som tjötade om att komma med i guiness rekordbok.

Den första ville komma med eftersom han hade pyttesmå händer, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den andra ville komma med eftersom han hade pyttesmå fötter, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den tredje ville komma med eftersom han hade en pytte pytteliten K-K, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och det dröjde ett tag innan han kom tillbaka. När han väl kom ut frågade hans kompisar hur det hade gått, varpå den tredje killen muttrade förbannat och frågade; VEM FAN ÄR MARK?!

:rofl :hihi :lol
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
hållundan skrev:
Det var tre killar som tjötade om att komma med i guiness rekordbok.

Den första ville komma med eftersom han hade pyttesmå händer, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den andra ville komma med eftersom han hade pyttesmå fötter, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den tredje ville komma med eftersom han hade en pytte pytteliten K-K, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och det dröjde ett tag innan han kom tillbaka. När han väl kom ut frågade hans kompisar hur det hade gått, varpå den tredje killen muttrade förbannat och frågade; VEM FAN ÄR MARK?!

:rofl :hihi :lol

:rofl :rofl :rofl
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
hållundan skrev:
Det var tre killar som tjötade om att komma med i guiness rekordbok.

Den första ville komma med eftersom han hade pyttesmå händer, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den andra ville komma med eftersom han hade pyttesmå fötter, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den tredje ville komma med eftersom han hade en pytte pytteliten K-K, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och det dröjde ett tag innan han kom tillbaka. När han väl kom ut frågade hans kompisar hur det hade gått, varpå den tredje killen muttrade förbannat och frågade; VEM FAN ÄR MARK?!

:rofl :hihi :lol
:rofl :rofl :D :D
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
hållundan skrev:
Det var tre killar som tjötade om att komma med i guiness rekordbok.

Den första ville komma med eftersom han hade pyttesmå händer, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den andra ville komma med eftersom han hade pyttesmå fötter, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och vips, han var med.
Den tredje ville komma med eftersom han hade en pytte pytteliten K-K, sagt och gjort... Han gick till kommitéen och det dröjde ett tag innan han kom tillbaka. När han väl kom ut frågade hans kompisar hur det hade gått, varpå den tredje killen muttrade förbannat och frågade; VEM FAN ÄR MARK?!

:rofl :hihi :lol


:whip
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Även om jag inte bor i den lilla byhålan *duckar* Göteborg så bidrar även jag med ett "Mark-skämt".

De sju dvärgarna är i Rom för att besöka Vatikanstaten. Mark går upp och ringer på påvens dörr.
Påven öppnar och frågar: "Mark, min son, vad kan jag göra för dig?"
Mark frågar: "Ursäkta mig, Ers Höghet, men finns det några
dvärgnunnor i Rom?"
Påven ler och svarar: "Nej, Mark, det finns inga dvärgnunnor i Rom".
I bakgrunden ser påven att några av de andra dvärgarna börjar fnittra.
Mark frågar då: "Ers Höghet, finns det några dvärgnunnor i Italien?"
Påven tittar på Mark och svarar: "Nej, Mark, det finns inga
dvärgnunnor i Italien".
Vid det här laget skrattar hälften av de andra dvärgarna helt öppet.
Mark fortsätter: "Finns det några dvärgnunnor i Europa då?"
Påven, som Börjar tröttna på frågorna, svarar: "Mark, det finns inga dvärgnunnor i hela Europa."
Den här gången viker sig dvärgarna av skratt.
Mark sträcker på sig och säger: "Påven, finns det några dvärgnunnor överhuvudtaget i världen?
"Påven, som nu är mycket frustrerad, säger: "Mark, det finns inga Dvärgnunnor någonstans i världen!"
Vid det här svaret börjar de andra dvärgarna vrålgarva, hoppa upp och ner Och ropa: "Mark har knullat en pingvin! Mark har knullat en pingvin! Mark har knullat en pingvin!"
 

Coola Ola

Guest
Itacha75 skrev:
Även om jag inte bor i den lilla byhålan *duckar* Göteborg så bidrar även jag med ett "Mark-skämt".

De sju dvärgarna ... ... en pingvin!"

Hahahahahaha! Bästa hittils! :rofl

Gluttan skrev:
Börjar det inte bli lite synd om Mark nu?
:rolleyes:

Inte då, de är bara beundrare till Mark som inte vågar uttrycka sina känslor på annat sätt. Manlig vänskap etc etc...
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jo, klart man är öppen för förslag. I stenhård konkurrens av dig.

Bild 1. Vad hade du tänkt att bjuda på! :tummenupp

Bild 2. Själv gillar jag att annonsera med lite mer finess :rofl
 

Bifogat

  • bild_kontaktannons.jpg
    bild_kontaktannons.jpg
    24.7 KB · Visningar: 627
  • SinglesAd.jpg
    SinglesAd.jpg
    44.2 KB · Visningar: 4,460
Last edited:
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top