Skrotnisse
What would Shervin do?
"Anal divas in latex" gick på canalplus häromdan.
Klassiker.
Klassiker.
Peter North hade faktiskt huvudrollen i "exterminator". Kläckte odödliga repliker som: "What a nice human. She is warming their antennas" & "Are you a body builder? -Yes, my body was built"
Saker man kan göra när en arbetskamrat går på semester.
Hur man får polisen att komma när man behöver dom.
Georg Phillips från Meredian, Mississippi skulle gå och lägga sig på övervåningen när hans fru sade till honom att han hade lämnat ljuset på i garaget, vilket hon kunde se från sovrumsfönstret. Georg öppnade bakdörren för att släcka ljuset men han såg att det var människor i garaget som stal grejor.
Han ringde polisen som frågade om någon hade gått in i huset.
Han sa nej. Polisen sade då att alla polisbilarna var upptagna och rådde honom att låsa alla dörrarna så skulle de skicka en bil när någon blev ledig.
Georg sade okey och lade på telefonen samt räknade till trettio. Sedan ringde han polisen igen.
Hej, jag ringde alldeles nyss för att det var folk som stal saker ur mitt garage.
Nu behöver ni inte komma för jag sköt dom nyss, varefter han lade på telefonen.
Innom några minuter kom sex polisbilar, ett SWAT team, en helikopter, en brandbil samt två ambulanser. De grep tjuvarna på bar gärning.
En av polismännen sade till George, "jag tyckte du sade att du hade skjutit dom".
Georg svarade "jag tyckte du sade att det inte fanns några lediga bilar"
Hur man får polisen att komma när man behöver dom.
Georg Phillips från Meredian, Mississippi skulle gå och lägga sig på övervåningen när hans fru sade till honom att han hade lämnat ljuset på i garaget, vilket hon kunde se från sovrumsfönstret. Georg öppnade bakdörren för att släcka ljuset men han såg att det var människor i garaget som stal grejor......
......En av polismännen sade till George, "jag tyckte du sade att du hade skjutit dom".
Georg svarade "jag tyckte du sade att det inte fanns några lediga bilar"
Dags för en rebus. Vad är detta?
rin
rin
rin
rin
rin
rin
Massarin.
Detta då?
rin
rin
rin
rin
rin
rin
Apropå "Shaving Ryans Privates" så missade du "Schindlers Fist".. Eller är det att gå över gränsen...
-Det är klumpar i mjölken, sa den blinda mannen när han drack ur den spetälskes spottkopp
FIVE MINUTE MANAGEMENT
....
En Jägare som för första gången ...
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari