Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Varför finns det bara ett konkurrensverk? De har ju då monopol vilket är exakt vad de ska motverka!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Negern är på akupunktur för första gångenoch när han var färdig så glömde sjuksyster att ta bort en nål i huvudet. På väg hem på busen sitter en äldre dam och glor på honom: Till sist så bryter han ut : va fan glor du på har du aldrig sett en neger för ? Tanten svarade jo men aldrig en radiostyrd

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
From the county where drunk driving is considered a sport, comes this absolutely true story.

Recently a routine police patrol parked outside a bar in Paris, TN. After last call the officer noticed a man leaving the bar so intoxicated that he could barely walk.

The man stumbled around the parking lot for a few minutes, with the officer quietly observing.
After what seemed an eternity in which he tried his keys on 5 different vehicles, the man managed to find his car and fall into it. He sat there for a few minutes as a number of other patrons left the bar and drove off.

Finally, he started the car, switched the wipers on and off---it was a fine, dry summer night--, flicked the blinkers on and off a coupla times, honked the horn and then switched on the lights.
He moved the vehicle forward a few inches, reversed a little and then remained still for a few more minutes as some more of the other patrons' vehicles left. At last, when his was the only car left in the parking lot, he pulled out and drove slowly down the road.

The police officer, having waited patiently all this time, now started up his patrol car, put on the flashing lights, promptly pulled the man over and administered a breathalyzer test. To his amazement, the breathalyzer indicated no evidence that the man had consumed any alcohol at all! Dumbfounded, the officer said, "I'll have to ask you to accompany me to the police station. This breathalyzer equipment must be broken."

"I doubt it," said the truly proud Hillbilly. "Tonight I'm the Designated Decoy."

R.mojo

Ny medlem
Gick med
8 May 2010
Hoj
Can Am Spyder RS-S 2010
Gammal <-->

En blondin med sin pojkvän

"Jag fick 50kr av en kille idag för att klättra upp i ett träd!!"
" Men han ville bara se dina trosor förstår du väll??"
" Jaha :/ Ok"

Nästa dag går hon till sin kille igen

"Idag betalade han 50kr till för att se mig klättra i träd"
"Men kära du, han ville fortfarande bara se dina trosor"
"JAAA men jag lurade honom idag! jag hade inga trosor :D"

Juh@

Fanatisk GDS
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
ZX10R-2011
Annons gällande gynekolog-assistent

En till gammal

ANNONS GÄLLANDE GYNEKOLOG-ASSISTENT
En man går till arbetsförmedlingen i Göteborg, när han råkar se en lapp om ett jobb på annonstavlan på väggen angående att bli "Gynekolog-Assistent".
Klart intresserad stövlar han fram till tjänstemannen, och ber:
- Kan du ger mig lite detaljer om det där jobbet? Och så pekar han på väggen och annonstavlan.·Tjänstemannen tar fram jobbfilen och säger:
- Jaha, jobbet innefattar att göra damerna klara för gynekologundersökningen.
- Du skall hjälpa dem att ta av deras underkläder, lägga dem på britsen och försiktigt tvätta deras "privata delar". Sedan skall du applicera raklödder och sakta, sakta raka bort håret därnere. Och till sist skall du gnida in olja på de ställen du behandlat, så hon är klar för själva gynekologundersökningen.
- Lönen är 34 000: - i månaden men om du vill söka måste du åka till Helsingborg, det är 230 km söder om Göteborg.
- Mannen säger då:
- Oh, så jobbet är i Helsingborg alltså?
- Nej, svarar tjänstemannen, det är där som slutet på kön är just nu!

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Hej

Jag heter Björn och jag är från Tjörn och jag jobbar på Volvo på Hisingen.
Och varje dag när jag kör till mitt jobb kör jag över Tjörnbron och sjunger

¨Hej jag heter Björn och jag är från Tjörn

Jag jobbar hela veckan och sjunger varje dag på vägen fram och tillbaka.
Men så i fredags efter jobbet, in på Rondo nattklubb, skaffar en flicka, kör tillbaka med henne till Tjörn och sjunger för henne:

När vi kom hem så sa jag: "Jag skulle gärna vilja älska med dig".
Men det går la inte sa hon, för jag har min menstruation.
"Satan" tänkte jag, offrat en hel fredag på det här.
Men så sa hon att, jag har ju ett hål till.
Fy fan, tänkte jag, men, jag satte på henne där bak i det dära hålet och när det var klart så sa hon, vill du köra tillbaka mig till Hisingen där jag bor.
Jajemen, sa jag.
På vägen tillbaka till Hisingen så sjunger jag:

Och då sjunger tjejen:

¨Hej jag heter Kjell och jag har varit utklädd ikväll...

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ktm-tillbehör :va

attachment.php

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION