Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

@ari

Medlem
Gick med
28 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR 1000 -07, GSXR 1000 -01 (stulen)
En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i sovrummet. Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja svära." Fyraåringen nickar och håller med. Sexåringen fortsätter "När vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan säga något med fan."

Fyraåringen håller entusiastiskt med. När modern kommer in i köket och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han "Men för helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"

SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar. Hans mor låser rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog och jag släpper ut dig igen!"

Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen och frågar honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"

"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall!"
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Polisen meddelar att man gripit några av Usama bin ladens släktingar. ,De personer som nu sitter i säkert förvar är Usamas mor Marme laden och de två bröderna, Choko laden och Remou laden. ,I lördags kväll tillfångatogs även hans syster, Pina co laden. Nu ,spanar man efter hans kusin Sal laden och hans senile farfar Var var det jag laden!
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i sovrummet. Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja svära." Fyraåringen nickar och håller med. Sexåringen fortsätter "När vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan säga något med fan."

Fyraåringen håller entusiastiskt med. När modern kommer in i köket och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han "Men för helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"

SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar. Hans mor låser rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog och jag släpper ut dig igen!"

Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen och frågar honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"

"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall!"
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i sovrummet. Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja svära." Fyraåringen nickar och håller med. Sexåringen fortsätter "När vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan säga något med fan."

Fyraåringen håller entusiastiskt med. När modern kommer in i köket och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han "Men för helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"

SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar. Hans mor låser rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog och jag släpper ut dig igen!"

Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen och frågar honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"

"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall!"

Oj, den va ny:rolleyes:

En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i sovrummet. Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja svära." Fyraåringen nickar och håller med. Sexåringen fortsätter "När vi går ner och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan säga något med fan."

Fyraåringen håller entusiastiskt med. När modern kommer in i köket och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han "Men för helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"

SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar. Hans mor låser rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog och jag släpper ut dig igen!"

Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen och frågar honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"

"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall!"
 

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Bengt kom hem väldigt trött från jobbet, kysste sin fru och kröp ner i sängen.

Plötsligt vaknade han med ett ryck och upptäckte en skäggig gammal man i munkkåpa stå bredvid honom.

- Vad i helvete gör du i mitt sovrum? Och vem är du? Frågade han

- Min son, detta är inte ditt sovrum, svarade mannen, jag är sankte Per och du är kommen till himlen.

- Va? Är jag död? Jag vill inte dö, jag är för ung för det halvskrek mannen. Snälla skicka tillbaks mig omgående, bad han.

- Det är inte så lätt, svarade sankte Per, du kan bara komma tillbaks i form av en orm eller en höna. Välj själv! Mannen tänkte en liten stund, en orm? Nä, fy för, det vill jag inte vara! En höna? Hmm, ja, varför inte? Att vara med tuppen kanske inte är så farligt.

- Då vill jag bli en höna! "POFF" så låg han i ett rede i en hönsgård, fjäderprydd från fot till näbb. Men jäklar, vad det tryckte i arslet. Då såg han tuppen komma emot honom.

- Hej, du måste vara den nya hönan. Hur känns det?

- Hej! Hyfsat, men det trycker så in i helsike i arslet.

- Ja det är ägglossningen. Du har aldrig fått ägg, va?

- Nä, hur gör man?

- Kackla två gånger och sen klämmer du till, svarade tuppen snällt. Han kacklade två gånger och nöp till och "POFF", så låg ägget där. Wow, tänkte mannen, det här var ju hur skönt som helst. Han kacklade igen och nöp till. Ett till ägg... Tredje gången han kacklade, så hörde han ett skrik,

- BENGT !! Vakna för i helvete, du håller på att skita ner hela sängen!
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Ibland är nog ändå bussen ett bättre alternativ...

[YOUTUBE-ID]rU6RDQ4jGBo[/YOUTUBE-ID]
 

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Svart FZ1-S
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3eZBevXohCI&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3eZBevXohCI&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Trevlig helg!
 
Last edited:

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
I've just come out of the 'chippy' with a meat and potato pie, large chips, mushy peas & a jumbo sausage. A poor homeless man sat there and said 'I've not eaten for two days' I told him 'I wish I had your f*cking will power'

A woman buys a wall mirror from B & Q, manager says 'would you like a screw for that mirror' No she said 'but I'd suck your cock for a lawn mower'.

I got fired on my first day as a male masseuse today. Apparently the instruction ' finish off on her face ' didn't mean ' What I thought it did '

A fat bird served me food in McDonalds at lunch time, she said ' sorry about the wait ' I said ' don't worry fatso, you'll lose it eventually '

Paddy is walking down the road eating a bag of doughnuts, Murphy meets him & says ' if I can guess how many doughnuts you have in the bag, can I have one? Paddy said ' if you can guess how many doughnuts are in there you can have both of them!! '...............Murphy says 'Four!'

One of life's great mysteries -
How is it that a woman can fit a seven inch vibrator into her half inch fanny, IN THE DARK............ but she's unable to fit an eight foot car into a fifteen foot parking space IN BROAD FU**ING DAYLIGHT?

I know how those poor bastards in Haiti feel. Last time I had a few aftershocks I couldn't find my house either.

Snow eh! The weather girl said she was expecting 8 inches tonight, I thought to myself ' she'll be f**king lucky with a face like that!'

I have a new chat up line that works everytime!! It doesn't matter how gorgeous or out of my league a woman might be, this line is a winner & I always end up in bed with them...............Here's how it goes ' Excuse me love, could I ask your opinion? Does this damp cloth smell like chloroform to you?'

Years ago it was suggested ' that an apple a day kept the doctor away ' But since all the doctors are now Muslim, I've found that a bacon sandwich works a treat!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top