"FUBAR"
Måste lära mig bromsa på slangen..
Twosaint skrev:Dogge.... R.I.P
Tråkigt att höra, fin hund var det du hade iaf
Twosaint skrev:Dogge.... R.I.P
xXx40 skrev:Tråkigt att höra, fin hund var det du hade iaf
Därför importerar de som prompt ska ha kuperade hundar, från t.ex. Tyskland.~Settan~ skrev:Boxer föds inte med kort svans.
Kuperingen är, som nån skev innan här, förbjuden i sverige. Tack och lov!
http://w1.456.telia.com/~u45606556/A pa trappanII.jpg Alma (boxer) som bebis
TinaTjejen skrev:Därför importerar de som prompt ska ha kuperade hundar, från t.ex. Tyskland.
Dee_cati skrev:Jag var lite otydlig och skrev lite för lite för att det skulle framgå av texten, ledsen. Saken är den att ägaren är/var? någorlunda stor inom naziströrelsen i sverige och hunden ogillade vissa typer av människor och ägaren utnyttjade detta i flera kända fall av både polis och myndighet. Hunden var uppfostrad med "handpåläggning" och inget annat och en sådan hund är alltid oberäknelig oavsett ras. Jag ville inte skriva mer om ägaren för det kunde låta som att jag kände honom vilket jag gjorde indirekt då jag umgicks med hans son. Nåja, hunden var den läskigaste jag träffat på utan att den ens har morrat åt mig medans jag har blivit biten av andra hundar men som inte ens är i närheten så läskiga.
Men som du säger så är ouppfostrade byrackor säkerligen mer farliga i de flesta fall.
sirmagnus skrev:till er som har haft valp ska man skratta eller gråta.....
sirmagnus skrev:till er som har haft valp ska man skratta eller gråta.....
t-rex skrev:Fanns det inte nån tråd med husdjursbilder? Jag tycker Chrille skall visa sin kampsportspapegoja. Den var rätt cool!
tob skrev:Gråta över sitt eget dåliga engagemang som har fått till resultat att valpen har slaktat allt den har kommit åt!
/T
HAHAHAHA ska gudarna veta!Chrille skrev:Det var väl lite hårt. Olyckor händer ju ibland...
tob skrev:HAHAHAHA ska gudarna veta!
En kollega fick byta hela inredningen på sin bil när hans vovve hade fått titta på skyddsträning, men inte fått vara med!.../T
HAHAHA! Rejält initiativ, men i min värld är det att gå runt problemet!Chrille skrev:Farsan inredde ett hel kombi med aluplåt en gång som en kontring på vår boxerhanes missnöjesyttringar. Farsan är envis och vann faktiskt fajten om den Granadan...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|