Kurvmakaren skrev:
Den är otroligt lättmekad så du justerar snabbt och enkelt till exempel sitthöjden på mindre än en minut utan att behöva ta av några kåpor eller annat.
Euuhhm? Va? Hur?
Kurvmakaren skrev:
Den är otroligt lättmekad så du justerar snabbt och enkelt till exempel sitthöjden på mindre än en minut utan att behöva ta av några kåpor eller annat.
Rigge skrev:Euuhhm? Va? Hur?
CorbenDallas skrev:Varför bryr du dig? Du bytte ju till en sån trist blå touringsak...
Och som ni ser så leder touringkawan!!!Kurvmakaren skrev:Och nu en Corben - Kurvis Teaser....
Rigge skrev:Men är det verkligen att justera sitthöjden? Det är väl mer inställning av chassit?
Rigge skrev:Jo naturligtvis, jag har gjort samma sak på mitt ex. för att få henne mer kvickstyrd, inte för att sitta högre. Jag trodde att du justerade bakramen för att få upp bara sadeln på nåt vis. Det var därför jag vart lite Men jag tror jag höjde min för mycket
CorbenDallas skrev:Nja, för mkt vetefasen om du har gjort. För min del tycker jag den borde stå på max som standard, men det är ju jag då...
Rigge skrev:Läs texten, se bilden, fatta skämtet
BigKay skrev:Hmm.... Jag ser visst att 89-90 har fler HK än 91-92...
Hur kommer detta sig? Är den snabbare?
Kay skrev:Nu har ni gjort mig helsugna på en sånhär.. har lämnat tankarna om en FZR 600 helt och hållet nu
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|