Hur avslutade ni säsongen 2012?

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
Slängde på dubbdäcken på bmw:n, sen vart det bakhjulet några repor på 73:an innan jag tappade känseln i fingrarna. Nä skojja bara, vart en kort provtur efter jag hade bytt en abs-sensor på den för någon månad sen. Så nu sover hon gott ända fram till april/maj.

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
grillade,drack en 3-4 öl och sen bööörnade på en grusväg:rock för att sedan köra in den i en polares garage för vinterdvala:crash

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Körde hem Sprinten från 3000-service och ställde den i garaget. Tänkte tvätta den "om ett tag". Sen kom frosten och vattenledningen till garaget frös pga tjäle... :( Så nu blir det tvätt när marken har tinat!

skold040

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
Trampmodell -12
Körde hem hojen från garaget och lekte lite och sålde den en timme senare :tungan Pengarna var meningen att det skulle gå till bostadsrätt men känns just nu som att det får bli en hyresrätt och en ny hoj till våren :crash

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Med en liten 12 mila tur ner till Sätila Fjärås idag. Kunde helt enkelt inte hålla mig. :)
Eller var det efterföljande tvättning som var slutet på säsongen? :va
Tog ju lika lång tid få den ren från grus och sand. :gnissla
Trots jag enbart kört asfaltvägar. :confused:

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Avslutade säsongen med att sälja hojen ett par dagar innan jul. Just nu känns det rätt okay, men jag misstänker att jag kommer ångra mig när våren kommer.

Nåja, är väl bara att köpa nytt. Synd bara att det inte finns något vettigt till salu för stunden.

Adde_A

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
Yamaha FZ1-S -06
Avlutade det hela med en tur upp i Dalsland på min nyinförskaffade FZ1:a. Dock var jag ute idag med Offroaden:) Vart inte mer än tre mil. Regnet som kom vart j-vligt kallt:(
Nu går vi mot ljusare tider- Woohoo!!

rootkit

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2011
Hoj
Triumph Tiger 800 2012
Avslutade med att låta hojen stå i en månad och sedan köra in skiten i en bergvägg (med hål i där den förvaras under vintern). Regnet utrotade all körglädje för mig denna säsong. Tror jag vet hur flugorna känner sig när man sprutar DDT på dem nu, för det var ungefär så jag kände det när vädergudarna besprutade mig med regnvatten. Tvi varde!

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Säsongen får börja så fort regnet slutar, med suzukin dr350s :D

FoPpaa

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
Yamaha YZF r1 -98
Jag Avslutade med att klara av uppkörningen!:banana
Och nu har jag en r1 som står och väntar på att det ska bli dax!:) När brukar man kunna rulla ut hojen igen?
Är fruktansvärt ivrig!:näsblod

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Grattis till kortet :) jag började så fort dom hade börjat sopa vägarna förra året, men ta det försiktigt då jag körde fanns det fortfarande snö kvar på vissa vägar,var typ mitten slutet av mars förra året :banana

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Räknas fosterställning på golvet med hörlurar fulla av motorljud? :crash

Nä, det blev en transportsträcka på 9 mil från mitt hem till päronen där hon fick ta en paus i deras garage. Slutet av september/början på oktober tror jag det var.

FoPpaa

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Hoj
Yamaha YZF r1 -98
Grattis till kortet :) jag började så fort dom hade börjat sopa vägarna förra året, men ta det försiktigt då jag körde fanns det fortfarande snö kvar på vissa vägar,var typ mitten slutet av mars förra året :banana

Tackar! Fyfan vad nice. Kommer hem från thailand den 24 februari och då är de ju bara en månad kvar förhoppningsvis!:tummenupp

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
Avslutade säsongen med att köra skiten ur min väns fzr 1000 på anderstorp. Sköt hål i motorn på Bandit:en på bikeweek på Gelleråsen å kawwan gick varm för mig så den började dricka kylarvattnet några dagar efter att jag köpte den. Ingen höjdarsäsong för mig men avslutningen på anderstorp med fzr 1000 va nice. Snacka om blodiga handskar efter att ha tvingat ner fzr:en från sida till sida på bana :p

Last edited:

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Jag och Hondan gled sida vid sida på asfalten på väg mot sandfållan...Det var vår nya kompis "Pirelli"(en falsk jävel) som hade övergett oss.

Nelsen

#169 Superbike
Gick med
28 Jan 2009
Hoj
Panigale 899
Med bak huvet i backen = Krashad Arai GP9 fotpinnar styre kåpor men ack va ja längtat efter att få vurpa frugan :banana

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC