Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Nu är jag sjukt sugen på att få köra! Hojen servad och tvättad. Bara att sitta och vänta då.....
Våra hojjar står redan på släpen
Nu är jag sjukt sugen på att få köra! Hojen servad och tvättad. Bara att sitta och vänta då.....
Grattis !!
Jag vet inte ens var mitt ena gaffelben är
Lyxproblem
Jag har hojen i tiptop-skick, men saknar tid, lite pengar, typ livet...såå vilken dag som helst så byter jag min tidning mot ditt gaffelbensproblem
Vilka tider på banan är det som gäller? 10:00-18:00, eller?
Ungefär... Det finns egentligen inget avtalat, men vi brukar vilja visa hänsyn så att de närboende kan få lugnt på kvällen och mornarna blir sällan tidigare än så pga, tja baksmälla eller nåt
Oki, fine. Så jag som inte dricker kan alltså dra igång vid 10:00 utan att det blir klagomål? Vill som du säger visa hänsyn för de som trots allt bor i närheten.
Hur har folk tänkt o göra med mat? Köpa där? Ta mä sig?
Jag vet inte ens var mitt ena gaffelben är
Jag tror jag har en liggandes hemma - exakt lika som din borde den ju vara i.o.m. att jag bytt min. Om jag hittar - ta med ?Ojojoj vilka problem ni har... Jag har ingen statorplatta som funkar visar de sig nu... Så man sitter med arslet i brevlådan!!! Men man har ju hela dagen och morgondagen på sig att lösa detta.
Så om de någon som har en eller vet nån som har så hör av er. Ska kolla om de e nån firma som hinner lindaom min innan man ska åka... ....
Jag tror jag har en liggandes hemma - exakt lika som din borde den ju vara i.o.m. att jag bytt min. Om jag hittar - ta med ?
.
Släpp allt och he dig över till Åland nu
Om int annat kom över en dag å åk på min cykel ett par svängar
Du e så jäkla trevlig Olle! Jag ska starkt överväga den möjligheten. Det stjäl inte för mycket tid att bara åka över och hälsa på er alla. Samla lite motovation och drivkraft. Jag ska se till att låta den impulsiva människan komma fram i mig
Du e så jäkla trevlig Olle! Jag ska starkt överväga den möjligheten. Det stjäl inte för mycket tid att bara åka över och hälsa på er alla. Samla lite motovation och drivkraft. Jag ska se till att låta den impulsiva människan komma fram i mig
Kommer du över finns det fler bajkar att låna, det vet du
Det är lätt att vara trevlig med trevliga människor
Impuls! Impuls! Impuls!
Jaha, sagt å gjort. Biljett bokad. Jag sladdar över på lördag. Hinner väl fram till er för att ta en glass, säga hej, fota lite och sedan vips tillbaka till båten.
Ses där
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |