Hur dum får man vara?

Status
Ej öppen för fler svar.

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Siste idioten är inte född än...

Om någon vill åka med är hjälm ett måste när jag kör. Har de dessutom ingen riktig skyddsklädsel blir det en väldigt lugn repa...

(Köra på bakan kan jag inte alls så det är helt uteslutet :tungan)
 

Dominator-Rocks

Guest
Freckt ju! Skit duktiga på bakslangen :yoparty

Ni är bara avis för att ni inte törs åka utan skydd!

:squid
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Djävla lökrapare...
 

DirtyRotten

DirtyRotten
Gick med
8 Sep 2007
Ort
Göteborg
Hoj
1982, Yamaha SR 400
Det är det trista med internet; att riktiga jubelidioter får ut nåt av att lägga ut sig själva när de gör helt skallskadade prylar. Ingen respekt!
 

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Ort
Jodå...
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Smarta snubbar :huvet

Så undrar en del av dom som tycker det här är det ballaste man kan göra på den här sidan månen varför folk i allmänhet verkar ha ett visst inneboende agg mot allt vad "mc-folk" heter, och blir dessutom både sura och förvånade när man väljer att sedan straffa ut samma kollektiv med skyhöga försäkringspremier :rolleyes:

Skiter iofs i hur folk väljer att köra, och om man väljer att köra eller åka oskyddat, ja den diskussionen är ju rätt meningslös här iaf typ. Så visst, kör så här ni som känner att det ger er något, och gärna utan skydd om det tilltalar er, men välj för f-n plats med insidan av skallen. Om nu vissa personer sedan är så korkade att dom tycker att det är ballt att åka bakpå utan vare sig skydd eller hjälm när man leker så här, visa då att ni är så mogna som det förväntas av någon som är gammal nog att inneha ett mc-kort, dvs nobba skjutsen om dom inte har skydd. Nä visst, det funkar ju inte, då är man ju inte cool nog :mad:

Hur man sedan kan vara så jävla korkad så man lägger upp skiten till allmän beskådan på internet övergår mitt förstånd. Är det någon som på fullt allvar inte tror att vv, polisen och försäkringsbolagen har tillgång till internet :va

:huvet :huvet :huvet
 
Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Nejdå.
Jag har haft fel en gång.
Det var när jag trodde att jag hade fel.
Men jag hade rätt.
Då hade jag fel.

Ha har aldrig haft fel, men det har varit nära!
(Måste ju vara rätt någonstans i universum).
(Kör med lösa antaganden som kan tolkas hur som helst, kan inte misslyckas).
(Kan ju ha nån neur-ologisk skada som gör att jag inte kan lastas för vad som skulle kunna anses vara fel).














Allvarligt talat, så vet jag att jag är en besserwisser.
Har slutat kämpa emot.
Förlåt.

Oklädsam falsk ödmjukhet som iallafall inte kan missförstås.
Kör på, alltid lika roligt att läsa!
(Skrev ju att du hade rätt, inte att jag hade fel. Tyckte du uttryckte saken bättre bara).
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Köp dig en crompråm istället och sluta gnäll så förbannat!

VAD HAR HOJVALET I DENNA DEBATT ATT GÖRA????
Jaaaaa det gör jag!! Så körstil och förståndet är helt sitter i vilken hoj man har:va Du generaliserar alla smarting där! Då visar ju du bara hur fel ute du är i all debatt om sporthojens existens..Men du växer upp du med,kan trösta dig med att med ålder kommer en viss mognad, och jag antar att du inte har barn som är i ålder så de vistas själva i trafiken, du kan ju ställa en retorisk fråga till dig själv(slå upp ordet om du inte förstår..)Om ditt barn, något av dina syskon, föräldrar, flickvän eller annan närstående bli överkörd när det passerar halva övergångstället på 50 väg av en hojåkare som kör 160? Blir du glad då:mad: DÅ skulle du hålla med mig till fullo här garanterat.

När jag kör skiten ur min hoj, efter min kapacitet, så gör jag det på bana. JAG riskerar inte andra människors liv utom mitt eget. JAG kör med omdömme i tätorten för mina övriga trafikanters skull, och jag kör även med omdömme för min egen självbevarelsedrifts skull utanför tätorten är det vägar med mycket korsningar och anslutande vägar så har jag det i åtanke och har körstil därefter.
Jag gnäller hur mycket jag vill!! Kom igen och för en vettig debatt istället för bla bla bla köp krombåge.

Med tanke på din debattnivå så blev det kanske jobbigt för dig att läsa allt detta och förstå? Läs 2-3 ggr så kanske det går in:yoparty
 
Last edited:

D.Krona

-WildPig MC-
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
ZX9R-98:a Fighter & enduro WR250F-05:a
fy fan vilka töntar.. pinsamt att se.
lagom skallskadade brudar.. men extremt töntiga killar.
 

Gellio

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
KTM
Det är bara att åka ner till tex Serbien eller något annat slaviskt land och kolla hur många som kör med hjälm där nere. :tummenupp
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag gnäller hur mycket jag vill!! Kom igen och för en vettig debatt istället för bla bla bla köp krombåge.
Så du kör aldrig olagligt ? Då är de ganska onödigt att ha en hoj med 150 hk=du kan lika gärna köpa en cromhoj.

Gnäll du men bli inte sur när man tröttnar på ditt eviga gnäll!

Varför vara moralkakornas kung när ändå ingen lyssnar?

Skriv din adress så man kan dra lite bombrepor utanför din kåk!:yoparty
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top