Hur dum får man vara?

Status
Ej öppen för fler svar.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Vem orkar ens bry sig om nånting sådant. Vem bryr sig om dem kör oansvarligt? ingen kan fortfarande inte göra ett piss åt det eller kommande olyckor. Enbart komma med en personlig vinkling. Vilket tragiskt nog betyder noll över internet.

Internet tar inte hänsyn till någonting. Man kan hetsa folk till vansinne och t.om självmord. Så vem bryr sig. Låt dem köra som dem vill, eller åk ner dit och lek polis. Vilket jävla tjat
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Wow, kidsen utanför mitt hus gör också sånna repor i gräsmattan....coooolers!!:tummenupp :tummenupp
Nästan lika coolt som David Hasselhoff...men bara nästan....
 
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
Vem orkar ens bry sig om nånting sådant. Vem bryr sig om dem kör oansvarligt? ingen kan fortfarande inte göra ett piss åt det eller kommande olyckor. Enbart komma med en personlig vinkling. Vilket tragiskt nog betyder noll över internet.

Internet tar inte hänsyn till någonting. Man kan hetsa folk till vansinne och t.om självmord. Så vem bryr sig. Låt dem köra som dem vill, eller åk ner dit och lek polis. Vilket jävla tjat


VÄL TALAT!!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Så du kör aldrig olagligt ? Då är de ganska onödigt att ha en hoj med 150 hk=du kan lika gärna köpa en cromhoj.

Gnäll du men bli inte sur när man tröttnar på ditt eviga gnäll!

Varför vara moralkakornas kung när ändå ingen lyssnar?

Skriv din adress så man kan dra lite bombrepor utanför din kåk!:yoparty

152Hk har jag.
Träligt diskutera med dig, du har förlorat debatten, inget vettigt att tillföra. Nåja:såjaponken jag gör dig lycklig o skaffar mig en
:hojharley
 
Last edited:

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
men vad e det för korkade fruntimmer som åker frivilligt på dessa ??

jag satt bara & väntade på en olycka...


Ungdomligt oförstånd! Ser upp till killarna som vill visa tjejerna och övriga "jag kan...se vad duktig jag är"!

Föraren bär snavret och skall, med lite vett i skallen säga nej! Tjejerna kommer, tro mig, med några år till på nacken att inse riskerna de tog med dessa nötter till hojförare...om inte killarna kör ihjäl dem innan!!!

Killarna är inget annat än omogna själviska stolpskott! :arsele

// Niklas

Vem orkar ens bry sig om nånting sådant. Vem bryr sig om dem kör oansvarligt? ingen kan fortfarande inte göra ett piss åt det eller kommande olyckor. Enbart komma med en personlig vinkling. Vilket tragiskt nog betyder noll över internet.

Internet tar inte hänsyn till någonting. Man kan hetsa folk till vansinne och t.om självmord. Så vem bryr sig. Låt dem köra som dem vill, eller åk ner dit och lek polis. Vilket jävla tjat

Fel!!

DU kanske inte bryr dig om det du ser och läser (tidningar/internet/övriga media) men faktum är att text och speciellt bild PÅVERKAR vare sig DU vill eller inte. Och ditt/mitt sätt att agera/prata OCH skriva faktiskt påverkar andra människor BÅDE till gott och ont!

Tänkt tanken:
- Någon, Kalle 15år (som för övrigt älskar mc men ännu är för ung för att köra) ser upp till dig (nu varför han skulle vilja göra det? :D ). Precis som så många andra barn/ungdummar har idoler! Vilket innebär att ALLT du säger/gör/skriver PÅVERKAR Kalle. Han vill ju, i sitt ungdomliga oförstånd, vara som...du!

DU har således makten att PÅVERKA andra människor! Så försök inte frånskriva dig ansvaret. Om du/jag skall anses vara vuxna är det varje frisk människas ansvar att faktikst hjälpa till och bidra med det vi kan! Och DU kan lika mycket som alla andra. Att försöka friskriva sig från det kollektiva ansvar vi/du/jag har gentemot barn/ungdommar/svaga i sammhället är inget annat än själviskt och fegt!

Fast du bryr dig ju inte...


// Niklas

Blåsta blondiner:gnissla

Dom hade nog ångrat den resa utan hjälm om han inte hållt sig på hjulen.

Jupp, så sant! Men jag tror inte killarna mått mycket bättre, mer än mindre huvudskador än tjejerna! Finns tyvärr de som HAR erfarenheten av att vara ansvarig för andra människors livslånga men/död!

// Niklas
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Vem orkar ens bry sig om nånting sådant. Vem bryr sig om dem kör oansvarligt? ingen kan fortfarande inte göra ett piss åt det eller kommande olyckor. Enbart komma med en personlig vinkling. Vilket tragiskt nog betyder noll över internet.

Internet tar inte hänsyn till någonting. Man kan hetsa folk till vansinne och t.om självmord. Så vem bryr sig. Låt dem köra som dem vill, eller åk ner dit och lek polis. Vilket jävla tjat

Du e så tuff...
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tack för utökningen av min vokabulär!
Antar att "felstavningen" var medveten.
"Ungdummar" är ett ord jag skall använda.
Mycket!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top