Såg lite stort ut vid övre revben och armar, annars helt ok på bilden.
Du får punkt gymma lite för att fylla ut håligheterna, sen är det aldrig fel med en pilsner eller två
Mitt ställ är snudd på för litet (sitter som gjutet) När man blir svettig under de varma sommar månaderna är det ett två mans jobb att få av istället
En bild på hur det sitter.
och det känns som det kommer vara för stort till säsongen. Har ju börjat gymma igen så får väl bulka som fan för att få det att passa om ingen är intresserad att köpa det.
Sorry men nej, skinnställ krymper inte utan det gäller att köpa rätt storlek från början.
ta på dig ryggskyddet alt. köp en skyddsväst..
Vad gör man om det inte finns någon passande storlek eller om man inte kan gå upp i vikt? Jag har det problemet, dryga 2 meter lång, smal som en sticka och får gallbesvär så fort jag äter lite onyttigt.
säljar motorcyklen ..
.det finns ställe vart dom skrädersyr ett ställ till dej googla runt så hittar du
Får nog sälja hojen om jag ska ha råd för ett sånt ställ
Vad gör man om det inte finns någon passande storlek eller om man inte kan gå upp i vikt? Jag har det problemet, dryga 2 meter lång, smal som en sticka och får gallbesvär så fort jag äter lite onyttigt.
Om du kommer i & ur stället själv när det är nytt är det för stort. Efter en tid så går det ju ut en storlek tänk på det. Byt till ett mindre.
Ähh.. jag har kunnat klä på mig själv med nya ställ.
Men till TS, glöm det där med blötläggning och allt sånt.
Hur känns det när du sitter på hojen?
Du kommer ju liksom inte självantända och explodera för att det är lite slappt upptill. Men att saker inte passar är lite baksidan med att köpa billigt på nätet!
/Fredde
jo insett nu att det är bara o glömma.
det känns väl ok, men hade inte skadat om det satt tajtare.
nä precis. tror jag lämnar in det för att nån kunnig ska få göra den lite mindre.
nån som har nån i sthlm trakten som de kan rekommendera?
och vad kan ett sådant jobb gå på?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |