Hur får man tjejen att vilja ligga?

Ligga?

Jag har faktiskt stött på tjejer som inte alls går med på att man raggar på dem, för de vill ragga själva. Så de raggar tillbaka lite senare istället :va Ni är ett otroligt komplicerat släkte...

Edit: En till sak jag märkt är att det är lättare att ragga äldre tjejor (20+ i mitt fall), det är bara sitta och hålla med när de pratar en timme eller så, sen blir det ligga :yoparty

Så ni grabbar som är jämngamla med mig (fjollhoj +1)... Ragga 22+are! Man behöver varken magrutor eller bmw med basar! (att få en 14-18åring på rygg utan bmw med bompelåda... glhf!)

varför ens försöka ligga med en 14 åring?? de har för fan inte ens bröst knappt!! ge er på en som iaf är utvecklad och vet hur man ska hantera en kille i sängen! :D

varför ens försöka ligga med en 14 åring?? de har för fan inte ens bröst knappt!! ge er på en som iaf är utvecklad och vet hur man ska hantera en kille i sängen! :D

Helt klart, jag har snöat in på "gammkärringar" :rolleyes: helt nu. Polarna får väl jaga sina småflickor bästfan dom vill :yoparty

Säger då det... Läs en bok, finns en riktigt bra i ämnet av Neil Strauss Spelet.. Finns allt om den på nätet uppföljning på olika forum oxå.. Helt sjukt vilken grej det har blivit med den boken.. Bara inte cheyerna börjar läsa den oxå.. ;-)

Säger då det... Läs en bok, finns en riktigt bra i ämnet av Neil Strauss Spelet.. Finns allt om den på nätet uppföljning på olika forum oxå.. Helt sjukt vilken grej det har blivit med den boken.. Bara inte cheyerna börjar läsa den oxå.. ;-)

Fy fan för att sitta och läsa. :mad:

Jag har den, inbunden i bra skick, gillade den inte och säljer den gärna till högstbjudande. Budning startar på 50kr. Den ser inte ens läst ut

Någon villig?

:D ..du är helt ofarlig...du har inget att komma med , hört enligt säker källa.

Mattias har lyckats med bedriften att beslagta en hona från mig och med tanke på vilka skillz jag själv ligger inne med så är inte Mattias så illa trots allt.

Tycker dock inte om honom mer för det. :mad:

Mattias har lyckats med bedriften att beslagta en hona från mig och med tanke på vilka skillz jag själv ligger inne med så är inte Mattias så illa trots allt.

Tycker dock inte om honom mer för det. :mad:

Det blir nog bäst så att M får bli mellansvensk häradsbetäckare...:)

Tur att det finns tidningar som Fiskevatten å Hemmets Journal....:rolleyes:

Shit, vad du tog åt dig! Mattias ägde dig stort där. :tummenupp

Självklart..o ja han äger mig...:)

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back