Speedgirl
Ducatislyna
- Gick med
- 7 Sep 2006
Tror enda anledningen till att killarna accepterar det är just för dom ser chansen till att kanske få ligga lite. Varför tjejer har problem med det vet jag inte.
Slutsats: Antingen så ligger du runt mest på hela sporthoj eller så gillar du sex men hoppar inte i säng med vem som helst för det, precis som dom allra flesta tjejer.
Tyvärr blir du inte en kille bara för att du tycker det är skönt att ligga.
Dom allra flesta killar kan tänka sig ha sex med en tjej så länge hon inte ser ut som en påse skit. Frågar hon rakt ut så vill det mycket till för att han ska säga nej, tjejer är annorlunda på just denna biten.
Vill du bevisa motsatsen så kan du ju skicka ett PM.
Ädit: Trött pojkvän, du borde inte säga som du gör då du är upptagen och har ett regelbundet sexliv, det räknas ju inte. Frågeställningen handlar ju om singelliv och att tjejer då vanligtvis inte släpper till lika lätt som killen.
nä jag ligger inte rundor med alla, eller rättare sagt gjorde inte. jag menar jag kan ju yttra mig ändå för jag har ju inte alltid haft ett förhållande. jag vet ju hur jag var innan det. jag har ju varit singel och det är det som jag har skrivit om. att min status idag är upptagen hör inte till saken.