Hur får man tjejen att vilja ligga?

Tror enda anledningen till att killarna accepterar det är just för dom ser chansen till att kanske få ligga lite. Varför tjejer har problem med det vet jag inte.

Slutsats: Antingen så ligger du runt mest på hela sporthoj eller så gillar du sex men hoppar inte i säng med vem som helst för det, precis som dom allra flesta tjejer.

Tyvärr blir du inte en kille bara för att du tycker det är skönt att ligga.
Dom allra flesta killar kan tänka sig ha sex med en tjej så länge hon inte ser ut som en påse skit. Frågar hon rakt ut så vill det mycket till för att han ska säga nej, tjejer är annorlunda på just denna biten.

Vill du bevisa motsatsen så kan du ju skicka ett PM.

Ädit: Trött pojkvän, du borde inte säga som du gör då du är upptagen och har ett regelbundet sexliv, det räknas ju inte. Frågeställningen handlar ju om singelliv och att tjejer då vanligtvis inte släpper till lika lätt som killen.

nä jag ligger inte rundor med alla, eller rättare sagt gjorde inte. jag menar jag kan ju yttra mig ändå för jag har ju inte alltid haft ett förhållande. jag vet ju hur jag var innan det. jag har ju varit singel och det är det som jag har skrivit om. att min status idag är upptagen hör inte till saken.

Nu tar jag chansen och sticker ut hakan igen. Kommer säkert bli påhoppad av alla 4-sekunders grabbar och smurfpittar tillsammans med deras flickvänner....

Om nu inte tjejen vill ligga.....
Tyvärr är den krassa sanningen att storleken har betydelse och jag personligen skulle nog tacka nej till att smaka smurfpitt. Själva känslan försvinner ju.... Hmmmm du kan ta bort fingret nu....
Sen har vi ju de här 4-sekunders grabbarna. Blir det inte mer än 3 juck och en suck. Sen gonatt lilla gumman. Jaaa varför ska man starta igång maskineriet bara för att bli besviken varje gång??? :va :va
Man ledsnar efter några gånger. Det finns säkert mycket man kan göra åt dessa problem om man bara kommunicerar och samarbetar lite, men många killar ser inte dessa grejer som ett problem utan tycker bara att de har en torr nunna som flickvän för att hon inte är intresserad av att ligga.

Lägg ner mer energi på att tillfredsställa era flickor så får ni mer ligga. Har man det skönt vill man ju bara ha mera.... :yoparty :yoparty

Nopes, men det är självklart att killen vill alla gånger tjejen vill, även om han inte ville från början :fakta

Jag har sagt nej en gång faktiskt :fakta. Då var jag iofs så bakis att man fick spykänslor av att ligga still och bara andas :näsblod I ett sånt läge fräser man bara till lite lätt när det kommer nå jävla fingrar och tallar på en överallt :mad:

Med dom erfarenheterna så borde du fatta att du faller för fel sorts killar, byt målgrupp :tummenupp

Det var ju det jag gjorde.
Därför jag insåg att det fanns killar som faktiskt hade större än 7 cm och som kunde hålla sig längre än 3 juck och en suck. Men visst jag blev en erfarenhet rikare.... eller några. Lärde mig att inte nöja mig med bara näst bästa.... Det finns faktiskt killar som kan kn*lla. :yoparty :yoparty

nä jag ligger inte rundor med alla, eller rättare sagt gjorde inte. jag menar jag kan ju yttra mig ändå för jag har ju inte alltid haft ett förhållande. jag vet ju hur jag var innan det. jag har ju varit singel och det är det som jag har skrivit om. att min status idag är upptagen hör inte till saken.

Fair enough, ingen idé att tjafsa om såna här saker ändå.

Om nu inte tjejen vill ligga.....

Min tråd så jag sätter reglerna här :fakta.
Även du har snöat in dig på spåret vad gäller sexlivet i ett förhållande.

Självklart är det inge kul att vara tillsammans med en 7cm 4-sekunders kille. Men den frågan som ställdes av småkillarna (se inlägg 1) handlar ju mer om hur man gör för att få omkull en tjej första gången han ska ha sex med henne, inte hur han ska göra då dom varit tillsammans ett tag. Det är alltså inte relevant huruvida killen är bra i sängen eller inte, det vet ju inte tjejen förräns det att hon testat.

Det säger väl sig självt att tjejer kräver lite uppmärksamhet och omtanke från sin kille i vanliga livet för att hon ska tycka att det känns bra att sära på benen på kvällskvisten.

Last edited:
Nu tar jag chansen och sticker ut hakan igen. Kommer säkert bli påhoppad av alla 4-sekunders grabbar och smurfpittar tillsammans med deras flickvänner....

En massa text

Var inte frågeställningen hur man får en tjej till att vilja ligga? :confused: Det du beskriver, då har man redan kommit så långt att man är avklädd och killen kan se att tjejen inte har så mycket att erbjuda rent fysiskt, eller omvänt.

Den stora frågan är alltså hur man ens når dit, då kläderna har åkt av och man kan skratta ut varandra? :gnissla

Last edited:
Det säger väl sig självt att tjejer kräver lite uppmärksamhet och omtanke från sin kille i vanliga livet för att hon ska tycka att det känns bra att sära på benen på kvällskvisten.

Är det bara jag som tycker detta är lite underhållande, just deras frågeställning om hur man som 13-åring gör för att en tjej ska vilja ligga?
Det gäller att börja tidigt minsann.

Det roliga är att killar som är både 13, 23, eller 36 ställer samma frågor...
Evolutionen verkar inte gå framåt specielt snabbt...:D

Fair enough, ingen idé att tjafsa om såna här saker ändå.

Min tråd så jag sätter reglerna här :fakta.
Även du har snöat in dig på spåret vad gäller sexlivet i ett förhållande.

Självklart är det inge kul att vara tillsammans med en 7cm 4-sekunders kille. Men den frågan som ställdes av småkillarna (se inlägg 1) handlar ju mer om hur man gör för att få omkull en tjej första gången han ska ha sex med henne, inte hur han ska göra då dom varit tillsammans ett tag. Det är alltså inte relevant huruvida killen är bra i sängen eller inte, det vet ju inte tjejen förräns det att hon testat.

Okej förstår vad du menar.... men om vi säger så här då istället...

Ett ordspråk som vi använder i företagen härhemma...
"En nöjd kund för med sig en ny kund. En missnöjd kund tar med sig 10 kunder." Oavsett om det är affärer eller 6. Rykten sprider sig snabbt oavsett. Vi tjejer gillar att snacka och skvallra med varandra om ALLT. En kille känd för sina 4 sekunder kommer att bli dissad om han inte kan kompensera sitt ligg med något annat. Jag tror alla vet att killar som har rykte om sig att vara som en "hingst" i sängen får mycket ligga oavsett. Tjejer blir nyfikna på såna rykten om den ultimata älskaren och vill gärna prova på. Å precis som du säger tekniken eller utrustningen har ju ingen betydelse förrän innan man står utan kläder. Men tänk på att vi tjejer tjattrar med varandra. Tyvärr...

Så igen.... kommunicera mycket. Lär er vad tjejer vill ha... finns säkert många böcker om sånt i såna butiker du jobbar?? :va Vet att de har en sån bok i Uppsalas erotikbutik.... "Vad kvinnor vill ha..." iaf. Satsa på teorin innan ni går på praktiken precis som med MC-kortet.... Går ju inge vidare att köra om man inte ens teoretiskt vet hur man ska göra....

Last edited:
Okej förstår vad du menar.... men om vi säger så här då istället...

Jag tror alla vet att killar som har rykte om sig att vara som en "hingst" i sängen får mycket ligga oavsett. Tjejer blir nyfikna på såna rykten om den ultimata älskaren och vill gärna prova på.

Så igen.... kommunicera mycket. Lär er vad tjejer vill ha... finns säkert många böcker om sånt i såna butiker du jobbar?? :va Vet att de har en sån bok i Uppsalas erotikbutik.... "Vad kvinnor vill ha..." iaf. Satsa på teorin innan ni går på praktiken precis som med MC-kortet.... Går ju inge vidare att köra om man inte ens teoretiskt vet hur man ska göra....

Med denna teorin så skulle ju tjejerna flockas runt mig!
Kanske att dom bara skvallrar då det är dåligt?

Har tyvärr ingen sån bok på jobbet och du skriver som om killarna i tråden här är oskulder, riktigt så illa tror jag nog inte att det är.

Nog om det, jag nöjer mig med "våran" konversation här Kia :).

Med det mediautbud som finns idag, så är det väl jävligt märkligt att killar inte tar reda på mer hur en tjej "funkar".....även om det alltid kommer att vara ett mysterium för många.

Är det lathet eller helt enkelt empatistop, egoism som gör att de låser sig och då är endast porrfilm, sexsurfning på nätet som blir deras informationskälla ???

Sen tro att det bara är att komma med stirri, blickstoppa fingrarna i trosorna, med flåsande ljud bröla i örat ..ÄRUKÅTSKAVIKNULLA ??

Undra på att det finns en uppsjö med tjejer som bara leker med tjejer...:)

Trist attityd hos många grabbar, men det måste bero på en taskigt tillknäppt hemmamiljö från början.

Vi snackar en hel del med mina grabbar hemma, de frågar, vi svarar, helt öppet och utan konstigheter, ganska kul faktiskt.

Med denna teorin så skulle ju tjejerna flockas runt mig!
Kanske att dom bara skvallrar då det är dåligt?

Har tyvärr ingen sån bok på jobbet och du skriver som om killarna i tråden här är oskulder, riktigt så illa tror jag nog inte att det är.

Nog om det, jag nöjer mig med "våran" konversation här Kia :).

Du kanske får se till att marknadsföra dig mer.... ;)

Trodde de flesta erotikbutiker hade sånt?? Kanske läge att köpa in så du har något du kan hänvisa dina lärljungar till?? En såndär "helig skrift"??

Helt ärligt.... ibland kan man undra om inte halva det manliga släktet är oskulder... eller är de bara lata och ointresserade av tjejens njutning? Kanske rent av egoisktiska?? :va Jag vet inte, jag vet bara att både jag och fler av mina väninnor har sprungit på både 4 sekunder och smurfpittarna och blivit ungefär lika upphetsade.
Attityden hos killarna är väl kanske också ganska avgörande...?? En kille med attitydsproblem vet man ju kompenserar för något komplex. Så gör även vi tjejer... som jag tex jag kompenserar mina 163 cm över havet med en svår attityd istället.... ;) :yoparty :D

Med det mediautbud som finns idag, så är det väl jävligt märkligt att killar inte tar reda på mer hur en tjej "funkar".....även om det alltid kommer att vara ett mysterium för många.
...
Finns det instruktionsvideos på Youtube? Eller menar du ljudböcker? :va

Tror mer på att träffa cheyerna istället:D

Edit: Det är nog lättare att fixa fred på jorden och lösa världssvälten än att förstå hur tjejer funkar. Dom funkar ju lixom olika från dag till dag ;)

Ett ordspråk som vi använder i företagen härhemma...
"En nöjd kund för med sig en ny kund. En missnöjd kund tar med sig 10 kunder." Oavsett om det är affärer eller 6. Rykten sprider sig snabbt oavsett. Vi tjejer gillar att snacka och skvallra med varandra om ALLT. En kille känd för sina 4 sekunder kommer att bli dissad om han inte kan kompensera sitt ligg med något annat. Jag tror alla vet att killar som har rykte om sig att vara som en "hingst" i sängen får mycket ligga oavsett. Tjejer blir nyfikna på såna rykten om den ultimata älskaren och vill gärna prova på. Å precis som du säger tekniken eller utrustningen har ju ingen betydelse förrän innan man står utan kläder. Men tänk på att vi tjejer tjattrar med varandra. Tyvärr...

Om man flyttar till en helt ny stad, dit ryktet ännu inte hunnit fram om vilka bravader och konster man kan, då är man tillbaka på ruta ett: Hur får man tjejen till att vilja ligga? :D

Om man flyttar till en helt ny stad, dit ryktet ännu inte hunnit fram om vilka bravader och konster man kan, då är man tillbaka på ruta ett: Hur får man tjejen till att vilja ligga? :D

Är du snygg???
Skriv en skylt "Samlag 100 kr" och stå vid E4an.
Är du ful??
Gå på krogen, spana in en tjej du vill ligga med, kliv fram med bestämda steg, hala upp 1000 spänn och säg... " Här har du 1000 spänn, sup mig snygg så väntar jag här så länge...."
Sen är det upp till ryktet igen som genast sätter fart.... ;)

Lycka till! :tummenupp

Finns det instruktionsvideos på Youtube? Eller menar du ljudböcker? :va

Tror mer på att träffa cheyerna istället:D

Edit: Det är nog lättare att fixa fred på jorden och lösa världssvälten än att förstå hur tjejer funkar. Dom funkar ju lixom olika från dag till dag ;)

Jag håller med dig, men teori är ganska bra, fråga ett gäng tjejr, hur och vad de uppskattar, hur de vill ha det...gärna lite äldre, erfarna...sen så funderar du ett tag, ransakar dig själv..klarar jag dett..sen jävlar är det bara att " ligga"
Vet att du ironiserar, men "think outside the box""" datavärlden är en ny grej, BÖCKER har funnits länge, mycket länge...såna med både text å bilder..

Ett seriöst tips, Kamasutra..står en hel del kul i den...:D

Är du snygg???
Skriv en skylt "Samlag 100 kr" och stå vid E4an.
Är du ful??
Gå på krogen, spana in en tjej du vill ligga med, kliv fram med bestämda steg, hala upp 1000 spänn och säg... " Här har du 1000 spänn, sup mig snygg så väntar jag här så länge...."
Sen är det upp till ryktet igen som genast sätter fart.... ;)

Lycka till! :tummenupp

Är inte snygg. Måste själv dricka mig snygg för att ens våga titta mig i spegeln. :gnissla

Det räcker inte med tusen spänn, för att hon ska dricka mig snygg. Har inte ens tusen spänn. Jag har ju sport(touring)hoj och de kostar. :D Om jag haft femtusen spänn kanske det skulle gå, men då uppstår genast problemet när hon faller ihop medvetslös bredvid barstolen. Då är det off-limits, om man inte vill tillbringa tid i finkan och det vill jag inte, för då kan jag inte köra sport(touring)hoj.

Vet inte om du tidigare träffat killar som gjorde enligt de råd du ger, men jag tror inte de fungerar rent generellt. :)

Trodde de flesta erotikbutiker hade sånt?? Kanske läge att köpa in så du har

Attityden hos killarna är väl kanske också ganska avgörande...?? En kille med attitydsproblem vet man ju kompenserar för något komplex. Så gör även vi tjejer... som jag tex jag kompenserar mina 163 cm över havet med en svår attityd istället.... ;) :yoparty :D

Vi har en kamasutrabok, tror dock inte det är lämpligt att ge den till småkillarna som i nuläget inte ens vet hur man "får in den".

Korta tjejer är bra om man själv inte är så lång. :hihi

ÄrOm jag haft femtusen spänn kanske det skulle gå, men då uppstår genast problemet när hon faller ihop medvetslös bredvid barstolen. Då är det off-limits, om man inte vill tillbringa tid i finkan och det vill jag inte, för då kan jag inte köra sport(touring)hoj.

Det är då man kan göra en Teo. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S