Hur får man tjejen att vilja ligga?

Det är nu några av damerna på forumet borde komma och hjälpa ett gäng stackars idioter i nöd. :mad:

Enklast är bara att ta hennes hand, se till att hon greppa om "paketet", viska i hennes öra att du ska ta henne till himelens höjder...sen jävlar blir det " ligga":D :tungan

Enklast är bara att ta hennes hand, se till att hon greppa om "paketet", viska i hennes öra att du ska ta henne till himelens höjder...sen jävlar blir det " ligga":D :tungan
Garanterat, jag har provat och kan bara hålla med.

Sådär gör jag alltid när jag raggar, funkar 100%, helst på krogen.

Och får man inte ligga på krogen så får man en chans på häktet sen, bara göra samma sak med en fin polisfröken.

Ja, och har man verkligen otur kan man testa göra det på akutmottagningen också.

Gabor for President! :tummenupp

Haha, livet i allmähet:tummenupp Hojar kanske:)

Tycker mig känna igen adressen, har ni haft radioreklam?

:)

Nej vi har inte haft någon radioreklam, det är konkurrenten Martin Shop du har hört om som ligger på samma gata :mad:.

Andra långgatan har ju länge varit känd för att vara en snuskgata i Gbg, inte undra på att du känner igen den.

Nej vi har inte haft någon radioreklam, det är konkurrenten Martin Shop du har hört om som ligger på samma gata :mad:.

Andra långgatan har ju länge varit känd för att vara en snuskgata i Gbg, inte undra på att du känner igen den.

Vad heter eran jeffla snuskaffär då :mad:

har ni så svårt att få ligga??
har alltid undrat varför det alltid stoppar på den kvinnliga sidan. varför säger så många nej till sex?? :va

Antingen för att dom är kräsnare än killarna eller för att dom helt enkelt inte kan ha sex utan att känna sig uppskattade på det viset tjejer vill.
Istället vänder många tjejer det fina med sex till något negativt och känner sig då utnyttjade och ouppskattade, till slut säger dom då vanligtvis nej då en kille frågar rakt ut om hon vill ligga lite med honom.

Tror inte du är ett undantag.

Antingen för att dom är kräsnare än killarna eller för att dom helt enkelt inte kan ha sex utan att känna sig uppskattade på det viset tjejer vill.
Istället vänder många tjejer det fina med sex till något negativt och känner sig då utnyttjade och ouppskattade, till slut säger dom då vanligtvis nej då en kille frågar rakt ut om hon vill ligga lite med honom.

Tror inte du är ett undantag.

1. jag har haft så kallat meningslöst sex, no strings
2. jag tycker mycket om sex, det är härligt
3. i detta fallet tänker jag inte som en tjej
4. där är inget negativt med sex

så jo, jag är ett undantag här. men många tjejer accepterar inte att jag tycker såhär av någon anledning.

så jo, jag är ett undantag här. men många tjejer accepterar inte att jag tycker såhär av någon anledning.

Slampa!

För att man inte vill ha sex med den personen kan ju vara ett enkelt svar :)

jo självklart men jag menar även inom ett förhållande. många ggr som tjejen säger nej till killen när han vill ha sex. det är där jag inte kan fatta varför

haha jepp! men jag kn**ar inte rundor, är bara slampig mot min pojkvän ;)

Last edited:
jo självklart men jag menar även inom ett förhållande. många ggr som tjejen säger nej till killen när han vill ha sex. det är där jag inte kan fatta varför

Säger hon ständigt nej så får man ta och fundra över sitt förhållande :)
Men det är ju inte självklart att tjejen vill alla gånger killen vill.

Tror enda anledningen till att killarna accepterar det är just för dom ser chansen till att kanske få ligga lite. Varför tjejer har problem med det vet jag inte.

Slutsats: Antingen så ligger du runt mest på hela sporthoj eller så gillar du sex men hoppar inte i säng med vem som helst för det, precis som dom allra flesta tjejer.

Tyvärr blir du inte en kille bara för att du tycker det är skönt att ligga.
Dom allra flesta killar kan tänka sig ha sex med en tjej så länge hon inte ser ut som en påse skit. Frågar hon rakt ut så vill det mycket till för att han ska säga nej, tjejer är annorlunda på just denna biten.

Vill du bevisa motsatsen så kan du ju skicka ett PM.

Ädit: Trött pojkvän, du borde inte säga som du gör då du är upptagen och har ett regelbundet sexliv, det räknas ju inte. Frågeställningen handlar ju om singelliv och att tjejer då vanligtvis inte släpper till lika lätt som killen.

Last edited:
Säger hon ständigt nej så får man ta och fundra över sitt förhållande :)
Men det är ju inte självklart att tjejen vill alla gånger killen vill.

Nopes, men det är självklart att killen vill alla gånger tjejen vill, även om han inte ville från början :fakta

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back