Hur fördriver ni tiden till sommaren?

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Ort
örebro
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Ja, den där XBOX:EN jag köpte till små killarna sitter nu inte längre i killarnas rum! 140" med 5:1 system gör att motogp är riktigt bra! Har börjat drömma om åkandet på nätterna så det börjar bli lite bråttom, man vill ju inte hinna bli knäpp innan våren kommer.
 

Flipper

Bästa med 40+ är billig försäkring
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
Honda
jobb, mycket surfande här på sh.
Kollar på nya mc och fräcka bra ha saker till bågen, +kollar
gjärna på mc film.
 

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Sålda
Jag fryser in mig i plastificerande gel och låser in mig i ett underjordiskt urberg. Lagom till våren tinas jag upp för att sedan köra full spjäll hela sommaren. :yoparty

Aaahhhhh vad jag längtar!!!!!!!!!!!!
Fast risken finns ju att jag inte kommer att kunna köra pga min skada jag ådrog mig på min K5a i höstas. :(
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
åker till garaget varje kväll....

Neutral skrev:
Spenderar alldeles för mycket tid här och köper prylar inför säsongen.

jo så är det nog för mig också:3freak

edit öppnade just nu ett paket från touringbutiken med miniblinkers och en mycket trevlig karta eller 5 kartor över sverige med alla banor utmärkta mcträff punkter, vart märkes verkstäder finns m.m.
 
Last edited:

DP

aka Dragster Pilota
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Mosta Hill Sweden
Hoj
har 2 hjul
heathrow in da house:
Hur fördriver ni tiden till sommaren


På dagarna (6-dagar i veckan) står jag och kränger hoj & tillbehör (på Starol Racing) och på all annan tid håller jag till hemma i verkstan, planerar & skruvar på sommarens leksaker, allt från minimoto till ett "Stripper" project så någon tid för X-box, DVD, surfande och annat oväsentligt blir det inte, tur man har GF med samma intressen så man kan på en fredagkväll sitta i baren ute i verkstan och sippa en god flaska "bubbel" och njuta av 50kvadrat packat med 2-hjulingar....

DP says: En och annan Gasoline, Bomber Mag, Rod & Custom, Street Chopper hinner man med innan det är natti...
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Skruvar hoj för fulla muggar. Allt för att hinna återställa den till orginal lagom våren. Sen fördriver jag lite tid med att sladda med moppe
 

Pelvan

Muller.. underbara muller... #4073
Gick med
23 May 2005
Ort
Gävle
Hoj
Ducce 900SS -94
Jag befinner mig i Sydafrika fram tills den 26:e juni, mitt i vad man verkligen kan kalla sommmar. Ar skitsugen att hyra hoj har, men vanstertrafiken tillsammans med att folk kor som galningar gor att jag nog far vanta tills jag ar tillbaka i Sverige igen, vilket kanns riktigt surt.
 

ulf_lundin

Ge f-n i att ändra här !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R 1200 GS, XR600
Skogshoj m dubbdäck, i skog o på isen. Fast vet inte om det kan klassas som 'fördriva tiden' precis.
/u
 
Last edited:

t4

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2005
Ort
pajala
Hoj
dakota
meckar satan. plus väntar på delar hela tiden nya grejjer att beställa, hittar på nytt :D
 

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Mantorp
Hoj
CRF 250R -07
torgasar, kollar porrfilm å dricker en hel del.....kör lite cross, men bara för att få känna attm an har nåt mellan bena... :rofl
 

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
heathrow skrev:
Själv så har jag nästan förträngt att hojjen har stått i garaget sedan oktober, allt för att man inte skall gå och känna suget på att gasa hela tiden! Och nu kommer sommaren med stormsteg och tackvare det fina vädret ute så längtar man ju inte mindre till att gasa!

Jag räknar iaf dagarna just nu, det är ju som att kolla på klockan, när ska man få gå från jobbet? Tar ju längre tid desto fler gånger man blir upplyst om vad klockan är :(

Så hur gör alla för att fördriva tiden? Planerar ni sommarens mc resor?

:huvet
Funderar på vad i helvete man bor mitt i nordpolen för ! och går i jupa depretioner, lessen men de finns inget att fördriva tiden med........ :huvet
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Har sex, försöker träna, mekar, jobbar, går ut med hunden, leker med lillkillen, töar bort snön med en hårtork, njuter av livet, jobbar med vår tidning som kommer i maj [www.svenskroadracing.se], är på gång att köpa nytt skinnställ. Ja det finns fanimej mycket att göra!
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Efter att ha tjuvprovat skinnstället kan jag bara konstatera att det är dax för motion :gnissla och vågen är inte heller på min sida :huvet
 

Nypan83

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2005
Ort
Skaraborg
Hoj
Jag ska ha en RSV
Vad gör ni med era liv???

Själv brukar jag se höjdar serien 7th heaven tycker den är så skön :huvet....
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top